www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۲۲ 1402/01/14

بانوی ایرانی بهترین داور رقابتهای تکواندو گرند اسلم

در پایان رقابتهای تکواندو گرند اسلم چین، داور ایرانی حاضر در این رقابتها به عنوان بهترین داور از سوی کمیته برگزاری انتخاب و معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، مرحله نخست رقابت‌های گرند اسلم به عنوان یکی از مسیرهای کسب سهمیه المپیک به مدت دو روز به میزبانی چن در شهر ووشی برگزار شد که تیم ملی کشورمان موفق به کسب چهار مدال طلا، نقره و برنز شد.

معصومه باقری داور بین المللی کشورمان که برای قضاوت در این مسابقات از سوی فدراسیون جهانی دعوت شده بود، در طول چهار روز برگزاری مسابقات مقدماتی و نهایی، قضاوت‌های کم اشتباهی را به نمایش گذاشت و در نهایت نیز از سوی کمیته برگزاری به عنوان بهترین داور این رقابت‌ها انتخاب و معرفی شد.

باقری به همراه اربابی دو داور بین المللی کشورمان هستند که در میان ۱۸ داور منتخب آسیا برای قضاوت در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس باید در مسابقات مختلف از جمله گرندپری، قهرمانی جهان و…. قضاوت کنند و در نهایت با توجه به عملکرد برای قرار گرفتن در جمع ۲۶ داور قضاوت کننده در المپیک پاریس انتخاب خواهند شد.

عملکرد کم نقص باقری در جریان رقابتهای گرنداسلم، شانس قضاوت او را در بازی‌های المپیک بالا برده است.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.