www.khabarrazmavar.ir

در پایان رقابتهای انتخابی؛

شناسه خبر : ۱۱:۳۸ 1397/03/20

بانوان تکواندوکار اعزامی به بازی‌های آسیایی معرفی شدند

رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو بانوان با معرفی نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، رقابتهای انتخابی تیم ملی تکواندو بانوان برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا صبح امروز با حضور داوران رسمی و در خانه تکواندو برگزار شد. در نهایت الهه شیدایی، پریسا جوادی، کیمیا علیزاده، ناهید کیانی و زهرا پوراسماعیل به عضویت تیم ملی برای حضور در بازیهای آسیایی در آمدند.

در جریان این رقابتها الهه شیدایی و مهسا پورمیرزای در وزن ۵۳- کیلوگرم و طیبه پارسا، زهرا شیدایی و پریسا جوادی در وزن ۵۷- کیلوگرم به مصاف یکدیگر رفتند؛ کوثر اساسه نیز که پیش از این قرار بود در وزن ۵۷- کیلوگرم مبارزه کند به دلیل آسیب دیدگی از حضور در این مسابقات انصراف داد.

در وزن ۵۳- کیلوگرم الهه شیدایی ۱۰ بر ۳ برابر مهسا پورمیرزای به برتری دست یافت و مسافر جاکارتا شد. در وزن ۵۷- کیلوگرم ابتدا پریسا جوادی پس از تساوی ۱۰ به ۱۰ مقابل طیبه پارسا، با امتیاز طلایی در راند چهارم به برتری دست یافت و سپس با همین نتیجه زهرا شیدایی را شکست داد و جواز حضور در ترکیب اصلی تیم ملی را بدست آورد.

کیمیا علیزاده هم در وزن ۶۷- کیلوگرم برابر ملیکا میرحسینی صاحب پیروزی ۳ بر یک شد تا مسافر اندونزی شود. همچنین ناهید کیانی و زهرا پوراسماعیل با کسب مدال در بیست و سومین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا جواز حضور در بازی‌های آسیایی را کسب کردند.

 هدایت این تیم برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی و زهرا حاجی وند به عنوان مربی است.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.