www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۰:۲۵ 1399/10/10

بازگشت ‘پسر طلایی’ برای مبارزه با فلوید و کانلو

عنوان دار اسبق WBC و WBO در مصاحبه جدیدش از بارگشت به رینگ بوکس برای مبارزه با دو اسطوره این ورزش سخن گفته است.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، اسکار دلاهویا قهرمان اسبق دسته نیمه میان وزن بوکس جهان از تمایلش به بازگشت به رینگ مبارزه برای نبرد واقعی و نه نمایشی می گوید.

دلا هویا در گفتگو با Fight Hub TV گفت که او در فکر بازگشت به رینگ مبارزه است. البته بازگشتی نه از جنس مبارزه نمایشی تایسون و روی جونز بلکه بازگشت از نوع واقعی و نبردی سراسر از هیجان. او حتی اهداف خود برای بازگشت را هم از پیش تعیین کرده است. ریمچ با فلوید میودر جونیور و نبرد با کانلو آلوارز قدرتمند.

دلاهویا و میودر در سال ۲۰۰۷ در یک مبارزه تاریخی و دیدنی به مصاف هم رفتند که میودر موفق شد برتری را از آن خود سازد. اسکار سپس برابر مانی پاکیائو هم تن به شکست داد و سپس تصمیم به بازنشستگی گرفت و سازماندهی مسابقات بوکس و کار در کنار افرادی چون کانلو آلوارز را در پیش گرفت.

کانلو تا همین اواخر با اسکار دلا هویا و پروموشن Golden Boy همکاری می کرد ولی در نهایت راه این دو از هم جدا شد و اکنون دلا هویا کمی هم به مبارزه در رینگ بوکس برابر دارچین مکزیکی فکر می کند.

“قطعاً در موردش فکر می کنم ولی چشمم دنبال جایزه بزرگتر (فلوید میودر) است.”

فلوید میودر در حال حاضر قرار است تا با لوگان پُل چهره سرشناس یوتیوب مبارزه کند. مبارزه ای که برای فلوید در حد یک اسپارینگ محسوب می شود و او تنها به دنبال به جیب زدن یک پول بی دردسر است.

ولی در صورتی که تصمیم دلا هویا برای بازگشت عملی شود و فلوید ریمچ با او را قبول کند قطعاً طرفداران بوکس از این مبارزه استقبال خواهند کرد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.