www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۰۸:۵۳ 1401/06/04

بازگشت پادشاه در UFC 282

«جان جونز» اعلام که به زودی در رویداد «UFC 282» به میادین بازخواهد گشت.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، جان جونز، قهرمان سابق نیمه سنگین وزن، در رابطه با بازگشت خود اعلام کرد که بازگشتش به هشت ضلعی در « UFC 282» در 10 دسامبر (19 آذر) در لاس وگاس انجام خواهد شد.

جونز (1-26) از زمانی که با موفقیت از عنوان قهرمانی نیمه سنگین وزن با پیروزی بر «دومینیک ریس» در UFC 247 در فوریه 2020، با موفقیت دفاع کرد، وارد قفس نشده است. جونز تنها چند ماه بعد، عنوان قهرمانی خود را از دست داد و قصد خود را برای ارتقاء یک کلاس وزنی برای به چالش کشیدن قهرمان سنگین وزن، «فرانسیس انگانو» اعلام کرد.

متأسفانه برای طرفداران یو اف سی، آن مسابقه هرگز به نتیجه نرسید. زیرا «دینا وایت»، رئیس UFC ادعا کرد که جان جونز، دستمزد زیادی درخواست کرده و بنابراین مذاکرات به هم خورد.

از آن زمان شایعات زیادی در مورد بازگشت مورد انتظار جونز، وجود داشته است. با این حال، علی‌رغم گزارش‌هایی مبنی بر مبارزه موقت احتمالی عنوان سنگین وزن در مقابل «استیپه میوچیچ»، هیچ خبری از رسانه ها به صورت رسمی اعلام نشده است.

اکنون به نظر می رسد که جان جونز سرانجام تاریخ بازگشت خود را مشخص کرده است. زیرا پادشاه سابق دسته نیمه سنگین وزن یو اف سی با توییت زیر در رسانه های اجتماعی ظاهر شد: «هدف من، رویای من این است که اولین مبارزه قهرمانی سنگین وزنم شبیه اولین مبارزه قهرمانی نیمه سنگین وزن من باشد.»

آخرین اخبار