www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۱:۰۴ 1397/02/22

بازگشت ماده شیر برزیلی در UFC 224

آماندا نونس برای سومین دفاع از عنوان قهرمانی خود وارد قفس ریودوژانیرو می شود!

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، رویداد UFC 224 بامداد فردا یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۷ به وقت کشورمان (شنبه شب ۱۲ می ۲۰۱۸ به وقت محلی) به میزبانی سالن “Jeunesse Arena” ریودوژانیرو،برزیل برگزار خواهد شد.

در مهمترین مبارزه شب آماندا نونس قهرمان دسته خروس وزن بانوان UFC برای کسب شانزدهمین پیروزی خود و سومین دفاع از کمربند قهرمانی خود وارد قفس می شود.حریف او در این مبارزه راکوئل پِنینگتون فایتر ۲۹ ساله امریکایی است که مهمترین مبارزه دوران خود را پیش رو دارد.راکی این شانس را دارد تا با کسب قهرمانی این دسته نام خود را در برگ قهرمانان یو اف سی ثبت کند اما قطعاً نبرد با ماده شیر برزیلی آن هم در قلمرو خودش و با همراهی هموطنان پرشورش کار آسانی نخواهد بود!
در دیگر مبارزه مهم این رویداد و در یک مبارزه دیدنی از دسته میان وزن رونالدو سوزا و کِلوین گاستلوم نبردی دیدنی خواهند داشت،تقابل تجربه و جوانی!سوزا فایتر ۳۸ ساله برزیلی پس از پیروزی بر دِرِک برونسون در رویداد UFC on FOX:Jacare vs. Brunson 2 در ماه ژانویه برای دومین بار در سال ۲۰۱۸ قدم به کیج خواهد گذاشت.جاکاره (به برزیلی یعنی تمساح=لقب سوزا) در فایت پیش رو گاستلوم را پیش روی خود می بیند که تنها ۲۶ سال دارد!فایتر جوان امریکایی در سال گذشته یک پیروزی یک شکست و یک مبارزه بی نتیجه داشته و پیروزی در مبارزه آخرش برابر مایکل بیسپینگ (قهرمان اسبق دسته میان وزن UFC) اعتماد به نفس خوبی برای تقابل با سوزا و کسب چهاردهمین پیروزی حرفه ایش بخشیده.


گذشته از این دو مبارزه مبارزات دیگری نیز در برنامه رویداد UFC 224 به چشم می خورد که بدین شرح می باشد:

مبارزات مقدماتی شماره یک:

ولترویت: آلبرتو مینا با رمضان اِمیف
میان وزن: تالِس لِیتس با جک هِرمانسون
ولترویت: وارلی آلوِز با سلطان علی اِف

مبارزات مقدماتی شماره دو:

ولترویت: اِلیزیو زالِسکی دوس سانتوس با شان استریکلند
سبک وزن: دِیوی راموس با نیک هِین
سنگین وزن: اُلِکسی اُلینیک با جونیور آلبینی
میان وزن: سزار فِریرا با کارل رابرسون

مبارزات اصلی:

میان وزن: ویتور بلفورت با لیوتو ماچیدا
خروس وزن: جان لینِکِر با برایان کِلِهِر
کاه وزن بانوان: مَکِنزی درن با آماندا کوپر
میان وزن: رونالدو سوزا با کلوین گاستلوم
مبارزه عنوان قهرمانی خروس وزن بانوان: آماندا نونس با راکوئل پنینگتون

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید