www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۰:۱۱ 1398/08/03

بازگشت غریب الوقوع “بدنام” ایرلندی

کانر مگ گرگور گفت به زودی مبارزه خود را اعلام خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، یک سال از زمان آخرین مبارزه کانر مک گرگور قهرمان اسبق دسته های سبک وزن و پر وزن UFC می گذرد، جایی که او در راند چهارم مبارزه اصلی رویداد UFC 229 با سابمیشن مغلوب حبیب نورماگومدوف شد.
مک گرگور در اوایل سال جاری اعلام بازنشستگی کرد ولی پس از آن هر از گاهی از بازگشت مجددش به میادین سخن گفت اما در عمل این اتفاق تا به امروز رخ نداده است و به ادعای کانر دلیل این اتفاق عدم تمایل او به بازگشت نبوده بلکه مسئولان UFC حاضر نشدند فعلاً مبارزه ای به او بدهند.
“به اندازه کافی جالبه، من الان می خواهم مبارزه کنم. سعی کردم در مسابقات ۱۴ دسامبر حاضر باشم اما آنها به هر دلیلی مانع از آن شدند. من به آنها تاریخ هم دادم و گفتم می خواهم که در این تاریخ، این تاریخ و این تاریخ مبارزه کنم و حریفانمان را هم انتخاب کرده بودیم و همه چیز فراهم بود اما آنها به هر دلیلی که بود کار را برایم سخت کردند و از آن سر باز زدند.”
کانر اخیراً هم خواهان مبارزه با فرانکی ادگار قهرمان اسبق دسته سبک وزن یو اف سی شده بود اما این خواسته او هم توسط UFC رد شد.
“من خواستم تا با فرانکی ادگار مبارزه کنم اما آنها گفتند که مبارزه با فرانکی به اندازه کافی پولساز نیست و من هم گفتم برایم مهم نیست و سهمم از این مبارزه را به خیره بدهید ولی به هر دلیلی که بود آنها این خواسته را قبول نکردند و شرایط پیچیده شد.
کانر اما گفته که به زودی مبارزه بعدی خود را اعلام خواهد کرد و شاید در همین تور رسانه ای که مک گرگور در حال حاضر در آن حضور دارد این اتفاق رخ دهد.
“به اعلام آن خیلی نزدیک شده ایم، اما هنوز زمانش فرا نرسیده. اما به طور قطع در همین طور رسانه ای آن را اعلام خواهیم کرد و این هدف ماست.”
تاریخ اعلام شده برای بازگشت بدنام ۱۸ ژانویه ۲۰۲۰ است ولی حریف او هنوز مشخص نشده است. در حالی که تونی فرگوسن محتمل ترین گزینه برای مبارزه برابر حبیب نورماگومدوف به نظر می رسد، سایر گزینه های ممکن جاستین گیچی، فرانکی ادگار، دونالد سرونی و برنده مبارزه دیدنی ماسویدال و دیاز می باشند.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید