www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۴۲ 1397/10/06

بازگشت سینا برای حفظ تاج و تخت!

کریمیان برای دفاع از کمربند قهرمانی K-1 به مصاف هیساکی کاتو می رود.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، اولین رویداد سازمان K-1 ژاپن در سال جدید میلادی یکشنبه ۱۹ اسفند ۹۷ (۱۰ مارس ۲۰۱۹) و به میزبانی “سایتاما سوپر آرنا” برگزار خواهد شد.

در این رویداد که K’FESTA 2 نام دارد اکثر قهرمانان K-1 برای دفاع از عناوین قهرمانی خود وارد رینگ خواهند شد و سینا کریمیان قهرمان ایرانی دسته کروزرویت (۹۰ کیلوگرم) سازمان K-1 نیز از این قاعده مستثنی نیست.

کریمیان که در سال ۲۰۱۸ با حضور در تورنمنت ۸ نفره قهرمانی این دسته حضور پیدا کرده بود موفق شد با سه پیروزی پیاپی کمربند قهرمانی کی وان را از آن خود کند و اکنون برای نخستین دفاع از عنوان قهرمانی قدم به رینگ خواهد گذاشت.

حریف سینا در این مسابقات هیساکی کاتو فایتر ۳۶ ساله ژاپنی-فرانسوی است. کاتو مشهور به تفنگدار ژاپنی از سال ۲۰۱۳ در چرخه حرفه ای مسابقات MMA حضور داشته و در سال ۲۰۱۶ نخستین مبارزه حرفه ای کیک بوکسینگ خود را در Bellator Kickboxing 2 انجام داد و موفق شد جو شیلینگ فایتر مشهور امریکایی را با ناک اوت شکست داد. او تا به امروز چهار مبارزه کیک بوکسینگ انجام داده که در هر چهار مبارزه پیروز بوده و در سه مبارزه با ناک اوت به برتری رسیده و با همین پشتوانه سینا کریمیان را به مبارزه دعوت کرده است و امیدوار است تا کمربند قهرمانی کی وان را نیز به دست آورد که البته قطعاً در برابر قهرمان ایرانی کار آسانی پیش رو نخواهد داشت.

لیست مبارزات رویداد K’FESTA 2 بدین شرح می باشد:

مبارزه عنوان قهرمانی پر وزن: یوتا موراکوشی (ژاپن) با هیروتاکا اورابه (ژاپن)
مبارزه عنوان قهرمانی سبک وزن: کویا اورابه (ژاپن) با کِنتا هایاشی (ژاپن)
مبارزه عنوان قهرمانی ولترویت: یوتا کوبو (ژاپن) با یاسوهیرو کیدو (ژاپن)
مبارزه عنوان قهرمانی کروزرویت: سینا کریمیان (ایران) با هیساکی کاتو (ژاپن)
سوپرفایت ۵۹- کیلوگرم: تاکرو سگاوا (ژاپن) با یودکیتسادا یوتاچونبوری (تایلند)
سوپرفایت فوق خروس وزن: یوشیکی تاکی (ژاپن) با الکس ریواس (اسپانیا)
سوپرفایت ولترویت: ماساکی نُیری (ژاپن) با جُردَن پیکور (هلند)

قیمت بلیط تماشای این مسابقات از ۶ هزار ین تا ۱۰۰ هزار ین ژاپن تعیین شده است.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.