www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۱:۰۰ 1399/12/16

ایوازوف: فاصله بوکس ایران با کشورهای قدرتمند زیاد است

سرمربی تیم بوکس جوانان جمهوری آذربایجان گفت: فاصله بوکس ایران با کشورهای قدرتمند زیاد است ولی آنها با زحمت و سرمایه‌گذاری بیشتر می‌توانند این فاصله را کم‌تر کنند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، عسگر ایوازوف در گفت‌وگوی در خصوص برگزاری اردوی مشترک با تیم بوکس جوانان ایران اظهار داشت: اردوی 10 روزه ای را با بوکسورهای ایرانی داشتیم. شرایط برگزاری این اردو بسیار ایده آل و مناسب بود. در این مجموعه همه امکانات از قبیل هتل، تغذیه، ریکاوری و حمل و نقل به صورت عالی در اختیار تیم ما گذاشته شده بود. بالطبع تمرین با بوکسورهای جوان ایرانی برای بازیکنان ما هم به صورت خیلی خوبی رقم خورد. از مسئولان فدراسیون بوکس و ورزش ایران تشکر می‌کنم و با خاطرات خیلی خوبی ایران را ترک خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه با ترکیب بهترین‌های بوکس کشور جمهوری آذربایجان در ایران حاضر شدیم، عنوان کرد: 9 بوکسور از برترین‌های بوکس کشورمان را برای اردوی مشترک به ایران آوردیم. علی ‌زمانوف و مراد الله‌ودیف قهرمان اروپا و جهان در بین نفرات تیم ما بودند. بوکس آذربایجان در رده های سنی جوانان و بزرگسالان همیشه روی سکوی اروپا و جهان می‌ایستد و بوکسورهای داریم که در بازی‌های المپیک مدال کسب کرده‌اند.

سرمربی تیم بوکس جوانان جمهوری آذربایجان درباره کیفیت بوکسورهای ایرانی هم گفت: بازیکنان ایرانی از لحاظ قدرت، فیزیک و آمادگی جسمانی در سطح خیلی بالایی قرار دارند اما در تکنیک و مسائل فنی با مشکل مواجه هستند و می‌توانند آنها به صورت حرفه ای این مشکلات را بر طرف کنند. به طور حتم با تمرین زیاد و اردوی مشترک با تیم‌های قدرتمند جهان، می‌توانند این نقطه ضعف را پوشش دهند.

ایوازوف در خصوص فاصله زیاد بوکس ایران و کشورهای صاحب نام جهان خاطرنشان کرد: فاصله بوکس ایران با کشورهای قدرتمند زیاد است ولی آنها با زحمت و سرمایه‌گذاری بیشتر می‌توانند این فاصله را کم‌تر کنند. چون بوکسورهای ایرانی انگیزه زیادی برای رشد و پیشرفت دارند. با همین روندی که بوکس ایران در پیش گرفته است قطعاً در رقابت‌های بین‌المللی حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید