www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۱۸ 1393/12/13

اگر شرایط رقابت ندارند ثبت‌نام نکنند؛ علی‌نژاد: منتقدان از دایره انصاف خارج شدند

مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو در حالی امروز برگزار شد که مهدی علی‌نژاد با کسب 41 رأی به عنوان رئیس 4 سال آینده این فدراسیون انتخاب شد. وی پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون گفت: امروز مجمع انتخاباتی فدراسیون با حضور 41 نفر برگزار شد و نهایتاً پس از اینکه 11 نفر انصراف دادند 5 […]

مجمع انتخاباتی فدراسیون ووشو در حالی امروز برگزار شد که مهدی علی‌نژاد با کسب 41 رأی به عنوان رئیس 4 سال آینده این فدراسیون انتخاب شد. وی پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون گفت: امروز مجمع انتخاباتی فدراسیون با حضور 41 نفر برگزار شد و نهایتاً پس از اینکه 11 نفر انصراف دادند 5 نفر باقی ماندند و خوشحالم که برای سومین بار با کسب صد در صد آرا به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شدم.

به گزارش “رزم نیوز” ، دکتر علی‌نژاد در ادامه افزود: رأی اعضای محترم مجمع وظیفه من را برای کوشش بیشتر و تلاش بیشتر می‌کند. علی‌نژاد در خصوص اعتراض کاندیدا به قابل پیش بینی بودن نتیجه انتخابات گفت: اعضای مجمع به من اعتماد داشتند و قابل پیش‌بینی است و کار سختی نبود که دوستان به آن اشاره کردند، ما مانند یک خانواده هستیم و در خانواده همه اعضا در کنار هم بودند و راضی هستند.

علی‌نژاد در ادامه خاطرنشان کرد: در بحث انتخابات رؤسای هیأت‌ها من یک رأی بیشتر ندارم و تعدادی از این رؤسا را قبل از انتخاباتشان نمی‌شناختم. شما نگاه کنید در بحث حضور نماینده ورزشکاران آیا کسی بهتر از حمیدرضا قلی‌پور، سیفی و شهربانو منصوریان وجود دارد؟ در حوزه مربیان آیا مربی بهتر از حسین اجاقی در ووشوی ایران پیدا می‌شود؟ نماینده داوران پورغلامی حضور داشت که او داور کلیدی ووشوی ایران است و تنها غیرچینی است که دان 8 فنی را دارد. این دوستان کم‌لطفی کردند و همانطور که دکتر سجادی به آن اشاره کرد از دایره انصاف خارج شدند.

علی‌نژاد در ادامه صحبت‌های خود مبنی بر انتقادهای برخی از کاندیدها گفت: پیشنهاد من به دوستان این است که اگر شرایط رقابت ندارند در انتخابات ثبت‌نام نکنند.

Razmnews_8221

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید