www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۰۹:۳۷ 1399/02/04

اولین نشست کمیته فنی سبک‌های آزاد کاراته برگزار شد

اولین نشست کمیته فنی سبک های آزاد کاراته ظهر امروز چهارشنبه سوم اردیبهشت ماه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در این نشست که با حضور سیدحسن طباطبایی، رییس، محسن خمارلو، نایب رئیس، وحید مومنی سرپرست دبیری فدراسیون کاراته، یوسف شیرزاد، منوچهر وحیدی، مجید باغدارنیا، داود دانشفر، مسعود همایون پور و احمد پورمحسنی ۶ عضو کمیته فنی سبک های آزاد برگزار شد.

سیدحسن طباطبایی، رییس فدراسیون کاراته در این نشست گفت: با توجه به تجربه عزیزان حاضر در کمیته فنی باید در سبک های آزاد برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم و از تمام ظرفیت های موجود در این بخش به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم. برای این کار نیاز است از همین ابتدا نقشه راه و هدف را تعیین کنیم تا ان شاالله در آینده ای نزدیک به خواسته های خود دست یابیم.

وی تصریح کرد: اعضای حاضر در کمیته فنی از استخوان خرد کرده ای سبک های آزاد هستند و با زوایای پیدا و پنهان این بخش آشنا می باشند. تمام تلاش فدراسیون این است که به سبک های آزاد توجه داشته باشد زیرا می داند که این بخش علاقه مندان بسیاری در سرتاسر ایران عزیز دارد. در این میان انتظار می رود کمیته فنی هم به استفاده از نیروهای جوان و کاربلد اهتمام ورزد زیرا اعتقاد دارم نیروی جوانی در کنار تجربه به بهتر شدن شرایط کمک می کند.

در ادامه این نشست، اعضای کمیته فنی به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و مقرر شد نشست های این کمیته هفته ای یکبار تشکیل شود و نمایندگان اجرایی در کمیته های مختلف فدراسیون معرفی گردند.

لازم به یادآوری است که در پایان این نشست اعضای کمیته فنی سبک های آزاد احکام خود را از رئیس فدراسیون دریافت کردند.

آخرین اخبار