www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۰:۵۷ 1396/12/13

انتقام کم فروغ پسر بد در بازگشت به رینگ

بدر هاری پس از سه راند مبارزه با امتیاز بر حصدی جِرجِس پیروز شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، رویداد GLORY 52 دیشب در سالن زیبای آهوی روتردام هلند برگزار شد. تمام بلیط های این رویداد به طور کامل فروش رفته بود و جمعیتی ده هزار نفری محل برگزاری مسابقات را پر کرده بودند.

در مهمترین و حساس ترین مبارزه شب و البته در یک مبارزه انتقامی بدر هاری اسطوره مراکشی دنیای کیک بوکسینگ در یک سوپرفایت به مصاف حِصدی جِرجس مصری رفت. اکثریت جمعیت حاضر در سالن طرفدار کیک بوکسر مراکشی بودند و این را به راحتی از صدای تشویق جمعیت احساس می شد. با ورود دو فایتر به رینگ و به صدا در آمدن زنگ شروع راند نخست انتظار آتش بازی از جانب دو فایتر می رفت اما داستان این مبارزه بسیار متفاوت تر از مبارزه هشت سال پیش بین هاری و جرجس بود.دو مبارز از شرایط ایده آل بدنی و آرمانی خود به دور بودند و از همان راند اول مبارزه این مسئله به خوبی درک می شد به هر صورت در راند اول بدر با میدل کیک های سفت و سخت و جب های خود به استقبال جرجس رفت و در سمت مقابل حصدی با لوکیک های پرقدرت و ضربات مشت خود پاسخ ضربات هاری را می داد،در حالی که حدود ۵۰ ثانیه به پایان مبارزه باقی بود جرجس توانست چند لحظه ای حریف را اسیر ضربات مشت خود بکند ولی در نهایت هاری خود را جدا کرد و در ادامه با یک اسپینینگ هیل کیک که البته با گارد بسته مواجه شد جمعیت را به وجد آورد.

در راند دوم هر دو فایتر کار را با ضربات مشت آغاز کردند و در این بین جرجس هنوز از لوکیک های قوی خود استفاده می کرد و بدر او را به حملات بیشتر دعوت می کرد.فایتر مراکشی با بادی شات های قوی خود تنه جرجس را هدف قرار می داد و به اصطلاح سعی در بریدن نفس او داشت و البته این استراتژی او جواب هم داد چراکه جرجس دو مرتبه برای چند ثانیه نفس گرفتن محافظ لثه خود را به بیرون از دهان انداخت.

در راند سوم با وجود خستگی که به وضوح در چهره هر دو فایتر دیده می شد اما با شروع راند حملات قابل توجهی از سوی هر دو فایتر صورت گرفت که بیشتر تبادل ضربات مشت بود.در ادامه جرجس لوکیک های خود را هم چاشنی کار کرد و یک ضربه های کیک هم به سمت حریف پرتاب کرد که البته با دفاع هاری به در بسته خورد،بدر هم همان ضربات بادی شات و آپرکات های خود را در دستور کار خود داشت و این روند تا پایان مبارزه ادامه پیدا کرد و در نهایت بدر هاری با رای متحد داوران (۲۹-۲۸ و چهار رای ۳۰-۲۷) به عنوان پیروز مبارزه معرفی شد.

در دیگر مبارزه مهم این رویداد و از دسته ولترویت سدریک دومبه فرانسوی قهرمان سابق این دسته به مصاف علیم نبی اِف آذربایجانی رفت و در یک مبارزه نزدیک و پرهیجان این پدیده آذربایجانی بود که با رای نامتحد داوران بر دومبه پیروز شد.نبی اِف که در مبارزه قبلی نیکی هُلزکن را شکست داده بود با این پیروزی در برابر دومبه شایستگی خود را برای نبرد بر سر عنوان قهرمانی این دسته نشان داد و به نظر می رسد در یکی از رویدادهای آتی گلوری نبرد جانانه ای با قهرمان این دسته یعنی هاروت گریگوریان ارمنی داشته باشد.
یک تورنمنت چهار نفره مدعیان دسته ولترویت نیز در این مسابقات برگزار شد که آیوان دَنِنبرگ هلندی موفق شد با پیروزی بر جیمی وییِنو از فرانسه و ثونگچای سیتسونگپینونگ از تایلند فاتح تورنمنت لقب گیرد.
نتایج کامل رویداد بدین شرح می باشد:

مبارزات بخش سوپرفایت:

میان وزن: کِوین فان هیکِرِن (هلند) با ناک اوت (ضربات مشت) در راند نخست از سد هموطنش باس فان دِر کرون گذشت.
پر وزن: ماسارو گلوندر (هلند) با رای متحد داوران بر ویکتور پینتو (فرانسه) پیروز شد.
سبک وزن: تیجانی بِزتاتی (مراکش) با ناک اوت (هِد کیک) در همان راند اول آنیل جبری (ترکیه) را مغلوب ساخت.
ولترویت: محمد جرایا (مراکش) با رای متحد داوران مایلز سیمسون (سورینام) را از پیش رو برداشت.
ولترویت: علیم نبی اِف (جمهوری آذربایجان) با رای نامتحد داوران بر سدریک دومبه (فرانسه) فائق آمد.

مبارزات اصلی:

نیمه نهایی شماره یک-تورنمنت مدعیان ولترویت: ثونگچای سیتسونگپینونگ (تایلند) با رای نامتحد داوران بر آلان شاینسون (آرژانتین) پیروز شد.
نیمه نهایی شماره دو-تورنمنت مدعیان ولترویت: آیوان دَنِنبرگ (هلند) هم به همین ترتیب بر جیمی وییِنو (فرانسه) غلبه کرد.
سنگین وزن: توماس موزنی (اسلواکی) با امتیاز بر دنیل اِسکُوور (جمهوری چک) چیره شد.
فینال تورنمنت مدعیان ولترویت: آیوان دَنِنبرگ (هلند) با رای متحد داوران ثونگچای سیتسونگپینونگ (تایلند) را از پیش رو برداشت.
سنگین وزن: بدر هاری (مراکش) با رای متحد داوران حِصدی جِرجِس (مصری) را شکست داد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.