www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۳۳ 1402/10/18

انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی لغو شد!

انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در تاریخ هفتم بهمن ماه لغو شد.

‌‌‌‌‌‌‌‌به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، ثبت نام کاندیداهای احراز پست ریاست فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی روز شنبه 11 آذرماه به پایان رسید و با ارسال نامه‌ای از سوی وزارت ورزش و جوانان به دبیر مجمع انتخاباتی انجمن‌های ورزش‌های رزمی، زمان برگزاری مجمع انتخاباتی در روز شنبه هفتم بهمن‌ماه سال جاری مشخص شد، اما امروز هجدهم دی‌ماه سال 1402 نامه‌ای از سوی وزارت ورزش و جوانان که به دبیر مجمع فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ارسال شده مبنی بر اینکه برگزاری مجمع در هفتم بهمن‌ماه سال جاری لغو و به تاریخ دیگری موکول شده است. ظاهرا هنوز زمان برگزاری مجمع در تاریخ دیگر مشخص نشده است.

انتخابات ریاست فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی هشتم بهمن ماه سال 1398 برگزار شد و تا پایان 4 سال ریاست یوسف بهتری رئیس این فدراسیون، 38 روز باقی مانده بود که بهتری از مسئولیت ریاست خود استعفا داد. پس از استعفای بهتری طی حکمی از سوی کیومرث هاشمی، مجید زارعیان به عنوان سرپرست این فدراسیون منصوب شد.

لازم به یادآوری است؛ محمد عسگری، افشین هادی چگینی، یوسف بهتری و حمیدرضا پارسی‌منش 4 کاندیداهایی هستند که تأیید صلاحیت مدیریت‌شان اعلام شده است. اما طبق آخرین خبرها از بین کاندیدها جاسم منوچهری هم تأیید صلاحیت مدیریت‌اش اعلام شده است.

آخرین اخبار