www.khabarrazmavar.ir

قضاوت داوران کیک بوکس در موای تای را کلا تکذیب می کنم

شناسه خبر : ۱۲:۰۵ 1398/03/29

امیری: برگزاری مسابقات تا ۲ نیمه شب روی عملکرد داوران تاثیر گذاشته بود/ تکلو به ما اهانت کرد

رئیس کمیته داوران انجمن موای تای گفت: به دلیل فشردگی رقابت های قهرمانی کشور، بازی ها تا ساعت ۲ نیمه شب ادامه می یافت که همین مساله، روی عملکرد داوران تاثیر منفی گذاشته بود.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، « رضا امیری » در مورد اتفاقات پیش آمده در رقابت های موای تای قهرمانی کشور تصریح کرد: چند عامل در کیفیت داوران تاثیر گذاشته بود. اول این که، فاصله سالن برگزاری تا محل اسکان تیم ها و عوامل اجرایی دور بود که البته در دو روز پایانی شرایط بهتر شد. دوم، سالن برگزاری رقابت ها گرم بود و شرایط چندان مناسبی نداشت. از سوی دیگر، به دلیل تعداد بالای ورزشکاران و رقابت های فشرده، مسابقات تا ساعت ۲ نیمه شب ادامه داشت که همه این عوامل بر داوری ها کمی تاثیر گذاشته بود. البته این مشکلات باعث نشد قضاوت داوران ضعیف باشد و به غیر از یکی دو مورد، شاهد اعتراض از جانب فایترها و مربیان نبودیم!

وی درباره اعتراض یکی از ورزشکاران در بازی فینال وزن ۸۶- کیلوگرم اظهار داشت: طبیعی است هر ورزشکاری که داخل رینگ می شود، خود را بازنده نمی داند. اما حریف وی نیز فایتر خوب و عنوان داری بود که موفق به کسب پیروزی شد. فاصله امتیاز این دو ورزشکار خیلی نبود و ما براساس رای داوران، فرد پیروز را معرفی کردیم.

امیری ادامه داد: شخص بازنده ( علی تکلو ) به داوران و هیات ژوری چندین بار اهانت کرد و حتی این را هم گفت که دیگر برای این فدراسیون بازی نمی کند. در حالی که بنده اطمینان دارم در حق وی هیچ گونه اجحافی صورت نگرفت.

رئیس کمیته داوران انجمن موای تای در واکنش به این که تعدادی از داوران کیک بوکس در مسابقات اخیر موی تای قضاوت کردند، افزود: بنده کلا قضاوت داوران کیک بوکس در رقابت های موای تای را تکذیب می کنم. البته بعضی از این داوران ممکن است در رشته های دیگر نیز داوری کنند، اما این قضیه در رویدادهای موای تای به چشم نمی خورد.

کم کاری کمیته داوران انجمن موای تای موضوع دیگری بود که امیری ضمن تکذیب آن، گفت: ما طی یک سال گذشته، ۱۰ استاژ داوری برگزار کردیم. پس ما کم کار نیستیم. البته من بی تجربگی برخی داوران در همین مسابقات اخیر در شاهین شهر را قبول دارم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا در مسابقات جهانی پیش رو داوری از ایران دعوت شده است یا نه، یادآور شد: ببینید دیگر مثل گذشته نیست که فدراسیون جهانی از داوران کشورهای مختلف دعوت کند. الان خود ما در صورتی که داوران واجد شرایط داشته باشیم، می توانیم چند داور را با خودمان به تایلند ببریم که البته هزینه سفر برعهده خودشان خواهد بود. در حال حاضر هم اگر یک یا چند داور دارای شرایط باشند را به رقابت های جهانی اعزام می کنیم. از جمله این شرایط این که، داور درجه یک باشند، مسلط به زبان انگلیسی بوده و با قوانین جدید مطلع باشند.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.
علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید