www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۲:۰۳ 1399/08/18

اعلام تاریخ جدید برای بازگشت GLORY

بدر هاری و بنجامین آدگبویی در تیتر این رویداد رو در روی یکدیگر قرار می گیرند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، سازمان گلوری کیک بوکسینگ با انتشار بیانیه ای از تاریخ جدید برای برگزاری رویداد GLORY 76 رونمایی کرد.

این چهارمین بار است که تاریخ جدیدی برای GLORY 76 اعلام می شود.

در تیتر مبارزات این رویداد بدر هاری اسطوره نامدار کیک بوکسینگ جهان که از بیماری کرونا ویروس رهایی یافته به مصاف بنجامین آدگبویی رومانیایی نفر دوم مدعیان سنگین وزن خواهد رفت. برنده این نبرد جواز مبارزه بر سر عنوان قهرمانی سنگین وزن را به دست خواهد آورد و در مبارزه بعدی خود با برنده مبارزه ریکو ورهوون و جمال بن صدیق رو در رو می شود.

در مبارزه پیش از نبرد اصلی گلوری ۷۶ هم، سدریک دومبه مدافع عنوان قهرمانی دسته ولترویت گلوری با مورثل گرونهارت دارنده کمریند قهرمانی موقت این دسته رو در رو خواهد شد. این سومین تقابل این دو مبارز خواهد بود. در دو مبارزه قبلی سهم هر کدام از طرفین یک پیروزی و یک شکست بوده است.

یک تورنمنت چهار نفره سنگین وزن هم با حضور: لِوی ریخترس، نورالدین محی الدین، آنتونیو پلازیبات و سیف حمایلی مسینیسا برگزار خواهد شد.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.