www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۲:۱۶ 1399/07/07

اعلام آمادگی بیش از 35 تیم در لیگ تکواندو

سرپرست سازمان لیگ تکواندو: برای حضور در مسابقات لیگ تاکنون بیش از ۳۵ تیم در مجموع بانوان و آقایان پیش ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور و به نقل از فدراسیون تکواندو؛ محسن تمجید با بیان اینکه امروز (۷ مهر) آخرین مهلت پیش ثبت‌نام برای حضور تیم‌ها است، افزود: برای شرکت در مسابقات لیگ کیوروگی (مبارزه) رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان تاکنون بیش از ۳۵ تیم در مجموع بانوان و آقایان نسبت به پیش ثبت‌نام خود اقدام کرده‌اند که با توجه به وضعیت موجود در کشور آمار قابل قبولی است.

وی ادامه داد: تعدادی از تیم ها، نخستین حضور خود را در لیگ کشور تجربه می‌کنند که این موضوع نوید حضور چهره‌ها و استعداد‌های جدید را در ورزش المپیکی تکواندو میدهد.سرپرست سازمان لیگ تکواندو خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری جلسات متعدد با ستاد ملی مقابله با کرونا و فدراسیون پزشکی ورزشی، فدراسیون تکواندو به مسئولان ذی ربط متعهد شد که لیگ‌های تکواندو با تعداد تیم‌های محدود در مقایسه با سنوات گذشته، به صورت متمرکز و در تعداد روز‌های کمتری برگزار شود.
تمجید گفت: با توجه به اینکه آخرین فرصت پیش ثبت نام قبل از اخذ مجوز رسمی از ستاد ملی مقابله با کرونا است، تعداد نهایی تیم‌ها باید به ستاد اعلام شود. بر همین اساس به تیم‌هایی که قصد حضور در مسابقات لیگ را دارند توصیه میکنم تا قبل از اتمام مهلت، پیش ثبت‌نام خود را انجام داده چرا که تمدید مهلت بعید به نظر می رسد.

وی با اشاره به اینکه در چند روز آینده مجوز رسمی برگزاری مسابقات لیگ تکواندو را دریافت خواهیم کرد، افزود: امیدوارم با بهبود شرایط، مسابقات لیگ در هر دو بخش کیوروگی (مبارزه) و پومسه (اجرای فرم) آبان آغاز و دوباره شور و هیجان به سالن مسابقات بازگردد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.