www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۲۵ 1396/11/04

اعزام سوال برانگیز تیم ملی بانوان به کمپ فرانسه / مدیر تیم های ملی در تهران تیم ملی بانوان در فرانسه

تیم ملی کاراته بانوان در حالی عازم کمپ تمرینی فرانسه شده است که مدیر تیم های ملی همراه تیم عازم این کشور نشده است .

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، نخستین مرحله لیگ جهانی کاراته در سال ۲۰۱۸ در روزهای ششم تا هشتم بهمن ماه ، به میزبانی فرانسه در پایتخت این کشور برگزار می شود و ملی پوشان کشورمان یک هفته زودتر عازم فرانسه شدند .

در این مرحله از لیگ جهانی ۷۵۶ کاراته کا از ۸۱ کشور حضور دارند و بر اساس اعلام فدراسیون جهانی در هر وزن حداکثر ۶۴ نفری که دارای بالاترین رنکینگ فدراسیون جهانی هستند حق شرکت دارند .

ملی پوشان کشور در حالی بیش از یک هفته زودتر از آغاز رقابت های کاراته وان فرانسه ، برای حضور در کمپ تمرینی در فرانسه عازم این کشور شده اند که مدیر تیم های ملی بانوان همراه این تیم عازم فرانسه نشده است . در هر فدراسیونی زمانی که مدیر تیم های ملی مشخص و انتخاب می شود به طور حتم شرح وظایف و مسئولیتی دارد.

شرح وظایف مدیر تیم های ملی شامل تمامی امور مربوط به آماده سازی ، پیشنهاد برگزاری اردوها ، مسابقات تدارکاتی و انتخابی درون اردویی و نظارت بر عملکرد مربیان و کادر فنی ، نظارت بر عملکرد بازیکنان و هرآنچه که مربوط به تیم ملی می شود، است و از صفر تا صد امور بایستی با نظارت و تأیید مدیر تیم های ملی باشد و در واقع مدیر تیم های ملی رابطی است بین ریاست فدراسیون و تیم ملی .

فدراسیون کاراته در بخش بانوان ، از این موهبت بهره‌مند است و یک پیشگسوت متخصص در این جایگاه حضور دارد . کاراته بانوان کشور در حال حاضر از وجود نایب رئیسی بهره می‌برد که در عین حال متخصص است و صاحب فن .

افسانه باقری نایب رئیس بانوان فدارسیون کاراته مدیریت تیم های ملی را نیز بر عهده دارد و حدود دو ماهی است که البته هرچند با فاصله و به قولی با تاخیر و انتقاد رسانه ها به این موضوع، این سمت به وی واگذار شده است . یادآور می شود که محسن آشوری دبیر فدراسیون ؛ همزمان در سمت مدیر تیم های ملی هر دو بخش بانوان و مردان بود .

بنابراین از این حیث در فدراسیون کاراته نباید مشکل خاصی وجود داشته باشد و به طور حتم امور مربوط به تیم‌های ملی باید روان تر در جریان باشد نسبت به فدراسیونی که نایب رئیس غیرمتخصص دارد و در این شرایط ، نایب رئیس غیرمتخصص مجبور است که بیشتر مدیریت کند و امور فنی را به متخصص آن رشته واگذار کند .

حالا سوالی که مطرح می شود این است که چگونه تیم ملی کاراته در شرایطی عازم کمپ فرانسه شده که مدیر تیم های ملی بانوان همراه این تیم نیست !!

اعزام تیم ملی به این اردو به چه دلیلی صورت گرفته است ؟ آیا این اعزام یک هفته پیش از آغاز مسابقات به کمپ فرانسه ، دلیل فنی داشته و قرار بوده که ملی‌پوشان زیر نظر مربی خارجی تمرین کنند و یا با مربی داخلی به تمرینات خود ادامه ‌دهند ؟ و اگر برنامه تمرینات با مربی داخلی مد نظر بوده که این تمرینات در سالن کبکانیان انجام می‌شد و چه تفاوتی غیر از تاتامی‌های فرانسه با کبکانیان بوده که این اعزام صورت گرفته است .

آیا تیم ملی بانوان باید بدون حضور مدیر تیم‌های ملی و عدم نظارت کافی از جانب وی اعزام می‌شد ؟

سوال دیگری که مطرح است این است که چگونه است که بخش های غیرمرتبط ، در خصوص این اعزام تصمیم گیری می‌کنند در حالیکه شنیده‌ها حاکی از آن است که مدیر تیم های ملی با اعزام به کمپ فرانسه مخالف بوده و شرکت در کمپ تمرینی فرانسه با درخواست سرمربی فعلی تیم ملی انجام شده است .

لازم به ذکراست شنیده های غیررسمی حاکی از این است که انتخاب سرمربی فعلی بانوان نیز در شرایط خاصی بوده و این انتخاب پیش از انتصاب مدیر تیم های ملی صورت گرفته است که این موضوع دراردوهای تیم ملی هم بعضا” صحبت های خاصی را به همراه داشته است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید