www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۰۸ 1399/09/30

اسمیت هم حریف ‘دارچین’ نشد! + عکس

کانلو آلوارز پس از دوازده راند مبارزه با رای متحد داوران کلوم اسمیت را مغلوی کرد و اولین شکست حریفش را رقم زد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، سالن آلامودام شهر سن آنتونیو تگزاس، بامداد یکشنبه ۳۰ آذر با حضور پانزده هزار نفر (بیست درصد ظرفیت) میزبان یک رویداد بزرگ و مهم بوکس در سال ۲۰۲۰ بود، جایی که کانلو آلوارز فوق ستاره بوکس جهان موفق شد با رای متحد داوران کلوم اسمیت بریتانیایی را شکست دهد و ضمن به دست آوردن عناوین قهرمانی فوق میان وزن WBA, WBC و The Ring Magazine نخستین شکست اسمیت را هم رقم زد. (دو رای ۱۱۹-۱۰۹ و یک رای ۱۱۷-۱۱۱).

آلوارز پس از این پیروزی گفت: “من در دنیا بهترینم. در راند اول من سعی داشتم ببینم که او چه چیزی در چنته دارد. منظورم مهارت ها و هر چیزی که اسمش را بگذارید. اما همانطور که دیدید در نهایت من چیزی که هستم را نشان دادم. “

اسمیت هم پس از باخت گفت: “امشب او مبارز بهتری بود. باهوش بود و هوشمندانه کار کرد. اون برای حریفان تله های کوچک کار میگذارد بدون اینکه متوجه بشوند. او فایتر خوبیست ولی من از خودم ناراضی ام. جب های واقعاً خوبی دارد کمی سورپرایز شدم. در دفاع هم واقعاً خوب است.”

کانلو با اینکه ۳۰ سال دارد و ۵۷ مبارزه حرفه ای انجام داده ولی همچنان در اوج به نظر می رسد و حریفان خود را یکی پس از دیگری شکست می دهد و سخت است در دسته فوق میان وزن کسی یارای مقابله با دارچین مکزیکی را داشته باشد. او گفته که در این دسته احساس خوبی دارد و هدفش یکی کردن تمام عناوین قهرمانی فوق میان وزن است. دیگر کمربندهای این دسته را بیلی جو ساندرز (WBO) و کلب پلنت (IBF) در اختیار خود دارند.

اما سوال اصلی در ذهن طرفداران بوکس این است که آیا شاهد مبارزه سومی بین کانلو آلورز و گنادی گلوکین خواهند بود؟ مبارزه که یک بار با مساوی پایان یافت و بار دیگر با برد آلوارز به اتمام رسید. خود آلوارز در همین رابطه می گوید: “من از هیچ کس فرار نمی کنم. من نشان داده ام که با بهترین ها مبارزه می کنم. اگر او این مبارزه را بخواهد من هم قبول می کنم. من فقط نشان دادم که با بهترین ها مبارزه می کنم.”

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید