www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۰:۴۱ 1396/11/25

اسمولدارِف اولین چالش امیر در قفس ACB

علی اکبری برای رویارویی با فایتر استونیایی به جمهوری آذربایجان خواهد رفت.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، امیر علی اکبری فایتر سنگین وزن ایرانی پس از پایان قراردادش با سازمان ژاپنی RIZIN به سازمان ACB پیوست تا فروردین ۹۷ نخستین حضورش در قفس این سازمان را تجربه کند.

امیر ۳ فروردین ۹۷ (۲۴ مارس ۲۰۱۸) و در باکو جمهوری آذربایجان به مصاف فایتری ۲۷ ساله و اهل استونی به نام “دِنیس اِسمولدارِف” خواهد رفت. اسمولدارف مهارت خوبی در سامبو دارد و رکورد حرفه ای که او در MMA داشته ۱۳ پیروزی و ۳ شکست بوده. سه شکستی که در کارنامه او دیده می شود در برابر فایترهای خوبی چون: مارسین تایبورا و الکساندر وُلکوف و همچنین یک فایتر لهستانی به نام میکال آندریشاک بوده است. او دو بار چلنجر عنوان قهرمانی M-1 بوده است.

در سمت مقابل امیر علی اکبری پیشینه بسیار خوبی در کشتی فرنگی دارد و رکوردش در MMA شامل ۷ پیروزی و ۱ شکست می باشد. تنها شکست او مربوط به فینال تورنمنت قهرمانی وزن آزاد RIZIN در سال ۲۰۱۶ و در برابر اسطوره ای به نام میرکو کروکاپ بود.

از آخرین مبارزه امیر حدود هفت ماه می گذرد اما او در طی این مدت تمرینات خود را به طور مرتب پیگیری کرده و خود را برای تجارب و چالش های جدید که در ACB منتظر اوست،آماده می کند.

.

.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.