www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۴۵ 1394/05/04

از فدراسیون ورزش های سه گانه تا ریاست انجمن کیک بوکسینگ واکو / کاتب: آشفتگی ها و کم کاری های کیک بوکسینگ واکو را سرو سامان خواهیم داد

با حکم محمود رشیدی رئیس فدراسیون ورزش های رزمی دکتر غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت رئیسه فدراسیون ورزش های رزمی به ریاست “انجمن کیک بوکسینگ واکو” منصوب شد. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، دکتر غلامرضا کاتب که سالها عضو فدراسیون ورزش های سه گانه بودند و […]

با حکم محمود رشیدی رئیس فدراسیون ورزش های رزمی دکتر غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت رئیسه فدراسیون ورزش های رزمی به ریاست “انجمن کیک بوکسینگ واکو” منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، دکتر غلامرضا کاتب که سالها عضو فدراسیون ورزش های سه گانه بودند و در حال حاضر نماینده گرمسار در مجلس و عضو هیئت رئیسه فدراسیون ورزش های رزمی هستند از سوی ریاست فدراسیون به عنوان رئیس انجمن کیک بوکسینگ واکو انتخاب شدند.

کاتب در خصوص سمت خود اظهار داشت: با توجه به سابقه 8 تا 10 ساله ای اجرایی که در فدراسیون ورزش های سه گانه و همچنین در هیئت رئیسه فدراسیون ورزش های رزمی داشته ام و با توجه به آشفتگی ها و کم کاری های موجود در این انجمن این مسئولیت را پذیرفتم تا به کمک دوستان بتوانیم سرو سامانی به انجمن بدهیم و شور و هیجان رفته را به آن برگردانیم.

وی جوانان را ذخایر معنوی و الهی کشور دانست و گفت: جوانان ما در ورزش بیشتر نیاز به حمایت های معنوی و اخلاقی مسئولین نیازمندن و این ما هستیم که باید انگیزه ، امید و خود باوری را در جوانان ایجاد کنیم و حتی شرایط را برای بازگشت ورزشکاران این رشته که به دلایل گفته شده به رشته های دیگر پیوسته اند را محیا کنیم و آنها را به کیک بوکسینگ واکو برگردانیم.

رئیس انجمن کیک بوکسینگ واکو بیان داشت: اعضاء انجمن باید احساس کنند که خدمتگذار اصلی انقلاب و کشور هستند و اگر این اتفاق بیافتد برای جوانان هم الگو خواهند بود.

دکتر کاتب اظهار داشت: خط مش ما بر این است که همه افراد ایران اسلامی دل برای وطن و مملکت بسوزانند و باعث سربلندی و افتخار میهنمان شوند، اکنون زمان پرداختن به حاشیه ها نیست و باید تمرکزمان را بر موضوعات اصلی بگذاریم.

وی در خصوص اینکه مسئولیت هایی بعنوان نماینده مجلس بخصوص در بخش پژوهش برنامه و بودجه مجلس دارند و  پذیرش این مسئولیت بیان داشت: بنده درحال حاضر علاوه بر این ها برای دور نماندن از محیط دانشگه و علمی نیز تدریس را هم همچنان انجام میدهم و این مسئولیت جدید را هم برای کمک به دوستان و حل مشکلات این رشته ورزشی برعهده گرفتم این یک اتفاق جدید در رزومه کاری من نیست و در واقع من از مکانی به مکان دیگر منتقل شده ام.

لازم به ذکر است ، دکتر کاتب در زمینه ورزش هایی مانند والیبال،اسکی و اسب دوانی فعلیت داشته و از زمان نمایندگی ایشان در گرمسار به همت ایشان و رایزنی های مفید با وزارت ورزش و  جوانان طرح استادیوم 5000 نفره گرمسار آغاز شده که 40 درصد آن پیش رفته و همچنین مشکلات تجهیزاتی سالن 3000 نفره استان نیز رفع شده است.

انتهای پیام

Water 2

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.