www.khabarrazmavar.ir

هادی ساعی:

شناسه خبر : ۰۸:۵۳ 1398/10/22

از رقابتهای انتخابی راضی نیستم/ کادر فنی تیم ملی تغییر نمی کند

مدیرفنی تیم ملی تکواندو گفت: شرایط فنی خوبی در رقابتهای انتخابی را شاهد نبودیم، این سطح فنی مرا راضی نکرد و شاید در برخی اوزان نفرات جدید دعوت کنیم.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور و به نقل از خبرگزاری مهر ، هادی ساعی در حاشیه رقابتهای انتخابی تیم ملی ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: رقابتهای ورود به اردوی آماده سازی را با حضور ۴۹ نفر شاهد هستیم. مبارزات برگزار شد و من مبارزه خیلی دلچسبی حداقل تا قبل از مراحل پایانی ندیدم، ولی هر چه جلوتر رفتیم مبارزات جذاب‌تر شد. ضمن اینکه تعدادی هم در این مرحله معاف بودند و بعد از حضور در اردو چند مرحله دیگر رقابت انتخابی خواهیم داشت.

وی افزود: درهای تیم ملی باز است، به اینکه فقط با رقابتهای انتخابی ترکیب اصلی تیم ملی را گزینش کنیم، اعتقادی ندارم، این یعنی نوعی شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت. نظر کمیته فنی و تشخیص کادر فنی خیلی مهم است. هر جا من تشخیص بدهم که بازیکنی می‌تواند به تیم ملی و یا حتی در آینده به تکواندو کمک کند را به اردو دعوت می‌کنم. این برنامه می‌تواند شروع حرکت به سوی آینده باشد. در شرایط فعلی پتانسیل حال حاضر ما همین است. به عبارتی دست ما خیلی خالی است و نمی‌توان خود را با برگزاری رقابتهای انتخابی محدود کرد.

مدیرفنی تیم ملی تکواندو با اشاره به شرایط دو تکواندوکار المپیکی ما برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: با توجه به اینکه سیدبندی رقابتهای تکواندو در المپیک با توجه به رنکینگ ماه آخر قبل از شروع بازی‌ها خواهد بود، باید این دو تکواندوکار در کوران مسابقات بوده و جایگاه فعلی خود را حفظ کنند. الان آرمین رنکینگ سه دارد و میرهاشم رنکینگ ششم است. این جایگاه با توجه به شرایط رقبای اصلی، برای ما ایده ال است و باید همین جایگاه را حفظ کنیم.

ساعی در خصوص تورنمنت‌هایی پیش بینی شده برای تکواندوکاران گفت: هدف ما این است که شرایط المپین های خود را حفظ کنیم و نمی‌خواهیم با حضور در تورنمنت‌های مختلف برای آنها مشکل ساز شویم. این دو یکبار برای مسابقات قهرمانی آسیا به آمادگی نسبی خواهند رسید و آمادگی آرمانی آنها برای المپیک و توکیو خواهد بود. به همین دلیل باید تورنمنت‌هایی انتخاب شود که در چنین شرایطی به تکواندوکار ما کمک کند و کادر فنی بتواند شرایط فنی را رصد کند. اگر شرایط مهیا شود دو تورنمنت در اسپانیا و اتریش را مد نظر داریم که با توجه به نزدیکی زمان، می‌توانیم با یک سفر در هر دو شرکت کنیم.

مدیر فنی تیم ملی در پاسخ مبنی بر احتمال تغییر کادر فنی گفت: شاید برای مسابقات قهرمانی آسیا نفرات جدیدی به کادر فنی تیم ملی اضافه شوند، ولی از این کادر کسی از ما جدا نخواهد شد و تا المپیک با همین مربیان ادامه خواهیم داد.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید