www.khabarrazmavar.ir

میرنوراللهی و حسینی هم کنار رفتند

شناسه خبر : ۱۴:۲۲ 1402/03/13

ادامه سریال حذف تکواندوکاران ایران از قهرمانی جهان

با حذف نرگس میرنوراللهی و میرهاشم حسینی از رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان، تعداد حذف شده‌های ایران در این رقابت‌ها به عدد ۱۱ رسید.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، در جریان ششمین روز از رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در باکو (پایتخت آذربایجان)، نرگس میرنوراللهی نماینده وزن ۶۲- کیلوگرم ایران در دور نخست مقابل مالسا مونتریو از پرتغال دو بر صفر (با نتایج ۷ بر یک و ۱۴ بر صفر) به برتری رسید. وی در دومین مبارزه نیز مقابل مریمی خلال از مراکش ۲ بر صفر (با نتایج ۸ بر یک و ۴ بر ۲) پیروز شد و به یک هشتم نهایی راه یافت اما در این مرحله برابر سارا چاری دارنده مدال طلای جهان ۲۰۲۲ از بلژیک ۲ بر صفر (با نتایج ۶ بر ۲ و ۴ بر یک) شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت تا دهمین حذف شده تکواندوی ایران در این رقابت‌ها باشد.

اما در بخش مردان نیز میرهاشم حسینی نماینده وزن ۷۴- کیلوگرم مردان ایران در دور نخست مقابل ماکاروف از قرقیزستان ۲ بر صفر (با نتایج ۱۵ بر ۲ و ۱۲ بر صفر) به برتری رسید. وی در دومین مبارزه نیز مقابل جیلن لالون از هاییتی ۲ بر صفر (با نتایج ۱۳ بر ۳ و ۱۲ بر ۲) به برتری رسید و راهی یک هشتم نهایی شد اما در این مرحله مقابل استفان تاووک دارنده مدال برنز جهان از صربستان ۲ بر یک شکست خورد و او نیز از دور رقابت‌ها حذف شد. حسینی در راندهای اول و سوم به ترتیب با نتایج ۸ بر ۳ و ۱۱ بر ۱۰ شکست خورد و در راند دوم نیز با نتیجه ۱۲ بر ۱۰ به برتری رسید.

به این ترتیب در پایان ششمین روز از رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در باکو، متین رضایی و آرین سلیمی برای ایران صاحب مدال برنز شدند اما یازده نماینده دیگر ایران به نام‌های  مهدی حاجی موسایی در ۵۴-، علیرضا حسین‌پور در ۵۸-، فرزان عاشورزاده در ۶۳- ، میرهاشم حسینی در ۷۴- و مهران برخورداری در ۸۰- کیلوگرم مردان و سعیده نصیری در ۴۶-، غزل سلطانی در ۴۹-، تینا مدانلو در ۵۷-، نرگس میرنوراللهی در ۶۲-، زینب اسماعیلی در ۶۷- و زهرا پوراسماعیل در وزن ۷۳- کیلوگرم زنان نیز از دور مسابقات حذف شدند.

انتهای پیام

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید