www.khabarrazmavar.ir

رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی خبر داد؛

شناسه خبر : ۱۹:۵۳ 1399/08/14

اختصاص ۴۰ میلیارد ریال برای احداث مجموعه ورزش‌های رزمی در کشور

رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی گفت: ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مجموعه ورزش‌های رزمی از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه به این فدراسیون اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، یوسف بهتری روز چهارشنبه در مجمع سالیانه انجمن ورزش‌های رزمی استان ایلام کرد: ورزش‌های رزمی دارای ۱۲۳ رشته و ۴۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در دو بخش زنان و مردان است و در طول سال ۵۰۰ رقابت قهرمانی کشور در این رشته‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: استعدادهای رزمی بسیاری در شهرستان‌ها وجود دارد اما به دلیل کوچک بودن سطح دسترسی به مرکز قادر به شناسایی آنها نیستیم و آنطور که باید نمی‌توانیم از این استعدادها بهره مند شویم.

بهتری یادآور شد: تغییر نام فدراسیون به عنوان آرزوی چندین ساله، سازماندهی و یکپارچگی آیکیدو بعد از ۱۵ سال، شروع کار برای تشکیل تیم ملی کیک بوکسینگ با هدف پایان دادن به بلاتکلیفی چند ساله مخاطبان این دست رشته‌ها، همکاری با فدراسیون پزشکی ورزشی، راه اندازی سایت فدراسیون برای صدور کارت عضویت و بازگشت سبک‌های اواسپورت و رزم آوران به فدراسیون از جمله برنامه‌های مهم این فدراسیون است.

وی در خصوص برگزاری مسابقات نیز افزود: با توجه به شرایط کرونا رقابت‌ها و اردوهای این ورزش در تهران به صورت متمرکز برگزار نمی‌شود بلکه در استان‌های کم برخوردار انجام می‌شوند.

رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی با بیان اینکه شرایط فدراسیون از نظر مالی محدود است، گفت: هیئت ورزش‌های رزمی در ایلام آنطور که باید مورد حمایت فدراسیون قرار نگرفته است و با توجه به شرایط اقتصادی کشور حمایت مالی باید به شکل دیگری صورت گیرد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.