www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۳۳ 1398/06/13

احمدی: ملایی قهرمان ملی ایران و مورد حمایت کمیته المپیک و وزارت ورزش است

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: سعید ملایی قهرمان ملی ما و مورد حمایت وزارت و کمیته است و می‌تواند ملی‌پوش ایران در تمام میادین و المپیک ۲۰۲۰ باشد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، عبدالحمید احمدی در پایان مجمع عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان در خصوص موضوع سعید ملایی گفت: اتفاقات اخیر نشان می‌دهد لابی صهیونیستی در جهت ایجاد حاشیه برای جودوی ایران و قهرمان عزیز ما انجام شده است‌. مجموعه  اقدامات رئیس فدراسیون جهانی چه قبل از مسابقات و چه حین آن و جدا کردن ملایی از تیم و ایجاد امکان عزیمت وی، برنامه‌ای بود که آنها داشتند.

وی افزود: حرف اساسی همان بود که در نامه رسمی کمیته ملی المپیک به باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک عنوان و همه چیز به صراحت گفته شد. یک اقدام سیاسی از فدراسیون جهانی جودو در مورد یک قهرمان انجام شده و قابل دفاع نیست و با چهارچوب‌های خودشان همخوانی ندارد.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص حمایت وزارت امور خارجه آمریکا از ملایی گفت: اینها نه در داخل و نه در سعید ملایی تاثیر ندارد. وی قهرمان ملی ما و مورد حمایت وزارت و کمیته است و همچنین می‌تواند ملی‌پوش ایران در تمام میادین و المپیک ۲۰۲۰ باشد. امیدوارم نهادهای جهانی به این جوسازی‌ها توجه نکنند. اینها در هیچ بخش ورزش معمول نبوده و برای اولین بار در حوزه بین‌المللی ورزش جهان رخ داده است.

احمدی در خصوص احتمال تعلیق فدراسیون جودو عنوان کرد: در ادامه اقدامات ممکن است مشکلات و مضیقه ایجاد کنند، اما این دال بر عملکرد اشتباه فدراسیون ما نیست. فدراسیون به صورت رسمی و تعریف شده کارش را انجام داده و هیچ بهانه‌ای برای تنگنا قرار دادن ما ندارند، مگر اینکه اقدامات خاص و غیر معمول و مردود انجام دهند که خودشان باید پاسخگو باشند.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید