www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۰۲ 1397/02/16

احدی: برای موفقیت در قزاقستان هم قسم شده بودیم / دعوت تیم ملی بوکس به اردوی مشترک ترکمنستان

سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان درخصوص عملکرد مشت زنان ایران در تورنمنت بین المللی قزاقستان گفت: بعد از نتایج ضعیفی که بوکسورهای جوان گرفته بودند تیم ما هم قسم شد تا با عملکردی قابل قبول هجمه های منفی را علیه فدراسیون کم کند که خوشبختانه این اتفاق هم رخ داد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، تیم ملی بوکس ایران با کسب یک مدال طلای امید احمدی صفا، نماینده وزن ۴۹- کیلوگرم و دو نقره سجاد کاظم زاده نماینده وزن ۶۹- کیلوگرم و شاهین موسوی در وزن ۷۵- کیلوگرم به کار خود در تورنمنت بین المللی قزاقستان پایان داد، نتیجه ای امیدوار کننده که تا حدود زیادی انگیزه ها را دوباره در بوکس زنده کرد و توانست تا حدود زیادی سر و صدای رسانه ها را بخواباند.

اکبر احدی، سرمربی تیم ملی بوکس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری رزم آور، در خصوص عملکرد شاگردانش در تورنمنت بین المللی قزاقستان گفت: مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و ما به جایی سفر کرده بودیم که از نظر من  مهد بوکس دنیا محسوب می شود و تمامی مشت زنانی که در آن شرکت کردند از جمله نمایندگان مغولستان، ازبکستان، روسیه و … همه صاحب عنوان بودند.

وی در ادامه افزود: بوکسورهای ایران در این رقابت ها نشان دادند که می توانند جزو خوب های دنیا باشند ، البته باید به این بچه ها رسیدگی شود زیرا هنوز جوان و کم تجربه هستند، به ویژه حضور آنها در مسابقات متعدد باعث می شود تا به آمادگی مطلوبتری برسند و نقاط ضعف و قوت خود را بشناسند.

سرمربی تیم ملی بوکس تاکید کرد: بعد از کسب نتایج ناموفق تیم ملی جوانان ایران در رقابت های آسیایی، تیم ما هم قسم شدند تا با کسب نتایج درخشان در تورنمنت بین المللی قزاقستان از فشار هجمه هایی که علیه فدراسیون وارد شده بود بکاهند و همه آنها از جان و دل مایه گذاشتند و من از عملکرد یک به یک آنها چه مشت زنانی که به مدال رسیدند چه آنهایی که از رسیدن به مدال باز ماندند راضی هستم .

وی تصریح کرد: سجاد کاظم زاده متاسفانه در این مسابقات آسیب شدیدی دید و با ابرو های پاره مبارزه کرد ، ابروانش ۵ بخیه داشت و توانست به مدال نقره برسد همه بوکسورهای ما به معنای واقعی جنگیدند و این بسیار ارزشمند است.

صحبت های مظاهری از روی دلسوزی است

احدی درواکنش به صحبت های علی مظاهری که گفته بود اگر به دنبال تحول در بوکس هستیم باید به صراحت بگویم با این برنامه‌ریزی به هیچ جایی نخواهیم رسید، گفت: مظاهری مربی تیم ملی است و صحبت هایش همه از روی دلسوزی بوده و مغرضانه سخنی را بر زبان نیاورده است، این مشکلات کاملا داخل خانواده بوکس است و به زودی حل خواهند شد و بهتر است به آن دامن نزنیم، ما به زودی جلسه ای را با علی مظاهری و حسین ثوری رئیس فدراسیون برگزار و درباره این مسائل گفتگو خواهیم کرد.

از ترکمنستان برای برگزاری اردوی مشترک دعوتنامه داریم

اکبر احدی درباره برنامه های پیش روی تیم ملی گفت: دور جدید تمرینات تیم از فردا ۱۷ اردیبهشت ماه آغاز می شود ، بعد از رایزنی هایی که رئیس فدراسیون کشورمان در تایلند داشت دعوت نامه ای از کشور ترکمنستان برای برگزاری اردوی مشترک به دستمان رسیده است که اگر مشکلی پیش نیاید و روادید بچه ها صادر شود در این اردو شرکت خواهیم کرد.

وی توضیح داد: این اردو به همراه کشورهای قزاقستان، ازبکستان، هند، ترکمنستان و سریلانکا خواهد بود و مدت ۱۰ روز طول می کشد.

سرمربی تیم ملی بوکس در بخش پایانی صحبت هایش خاطر نشان کرد: اگر حضور در اردوی مشترک در کشور ترکمنستان به هر دلیلی منتفی شد ما تمریناتمان را در ایران پیگیری می کنیم تا ۲۹ خرداد که مسابقات مغولستان را پیش رو داریم .

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.