www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۰:۵۷ 1394/09/11

احدی : اگر شرایط مهیا شود با تعداد نفرات بیشتری به ایتالیا اعزام خواهیم شد

پس از پایان ارو 10 روزه ایتالیا و 10 روز استراحت تیم ملی بوکس حرفه ای وارد اردو شد. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، تیم ملی بوکس APB پس از پایان اردوی تدارکاتی 10 روزه در منطقه”ای سی سی” ایتالیا از روز شنبه 8 آذرماه پس از 10 روز تعطیلی با حضور 4 […]

پس از پایان ارو 10 روزه ایتالیا و 10 روز استراحت تیم ملی بوکس حرفه ای وارد اردو شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، تیم ملی بوکس APB پس از پایان اردوی تدارکاتی 10 روزه در منطقه”ای سی سی” ایتالیا از روز شنبه 8 آذرماه پس از 10 روز تعطیلی با حضور 4 بوکسور خود سجاد محمدپور، امین قاسمی پور، احسان روزبهانی و جاسم دلاوری زیر نظر اکبر احدی تمرینات خود را در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز کرد.

احدی در خصوص اردو مشترک تیم بوکسAPB، گفت: یک هفته تمرین واردوی “ای سی سی” ایتالیا از هر لحاظ برای تیم ما مفید بود. تیم ملی بوکس ایتالیا قهرمانان بزرگ زیادی دارد. در این اردوها قهرمانان جهان و المپیک ایتالیا حضور داشتند که تمرین کردن کنار آنها برای ما تجربیه جدید و بزرگی بود. هر روز با بوکسورهای ایتالیا تمرین فنی و آمادگی جسمانی داشتیم.این تمرینات کاملا تاکتیکی و مرور فن بود و بوکسورهای ما از این تمرینات حداکثر استفاده را کرده اند.

وی در ادامه افزود: برگزاری این اردوهای مشترک بردانش مربیان ما می افزاید. نوع تمرینات مربیان بوکس ایتالیا بسار خاص و جالب بود، بی شک تمرین کردن با یک تیم حرفه ای که مربی بزرگی دارد علاوه بر بوکسورها برای مربی ها و کادر فنی نیز مثمر ثمر بود. مربیان تیم ملی ایتالیا با حضور در اردوی مشترک نقاط ضعف و قوت ما را یاد‌آوری می‌کردند.

سرمربی تیم بوکس حرفه ای ایران در ادامه گفت: بوکسورهای ما در این اردو خوش درخشیدند ، مربی آنها از نحوه تمرین و مبارزه کردن بوکسورهای ما ابراز رضایت کرد. عملکرد جاسم دلاوری به قدری خوب بود و حرکات زیبایی را به نمایش گذاشت ، که مربی ایتالیا از تمرینات و مبارزات دلاوری تعریف و تمجید می‌کرد .

احدی در ادامه خبر از بازگشت تیم APBبه ایتالیا خبر داد و افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده و توافقات در اردوی قبل مابه دعوت تیم ایتالیا برای اردو مشترک بین ایران، ایتالیا، الجزایر، لهستان وهند 18،آذر ماه عازم هستیم . امیدواریم علاوه بر چهار بوکسور المپیکی ، نفرات دیگری را که به صورت آماتور تمرین می‌کنند به این اردوی مشترک اعزام کنیم. اگر شرایط مهیا شود با تعداد نفرات بیشتری به ایتالیا اعزام خواهیم شد. البته تا امروز با حضور سجاد محرابی موافقت شده است.

وی در ارتباط با برگزاری اردوهای مشترک گفت: برگزاری این اردوها و تورنمنت های تدارکاتی لازمه تیم های بوکس است و امیدوارم این برنامه ها ادامه داشته باشد تا ما بتوانیم بوکسورهای خود را با شرایط بهتری برای حضور در رقابت های مختلف آماده کنیم.

احدی همچنین در خصوص حاشیه های این سفر گفت: یک اتفاق خوب در این سفر افتاد و آن هم دیدار رئیس فدراسیون بوکس ایران با نائب رئیس فدراسیونAPB و دبیر فدراسیون بوکس اروپا بود .در این دیدارها گفتگو در ارتباط با المپیک و درج امتیاز بوکسورهای APBدر رنکینگ بود که بسیار برای این بوکسورها مفید است.

وی در خصوص شانس حضور بوکسورهای دیگر کشورمان در المپیک ریودوژانیرو گفت: هرسه نفر دیگر تیم ما این شانس را دارند که در مسابقات 4 فروردین ماه 1395 در مسابقات چین و یا تورنمنت آذربایجان در اردیبهشت 1395 سهمیه المپیک را کسب کنند.

اکبر احدی در خصوص حمایت فدراسیون گفت: خوشبختانه فدراسیون بوکس حمایت های خوبی از بوکسورها می کند و مشکل خاصی وجود ندارد. درخصوص احسان روزبهانی نیز، هم فدراسیون و هم جامعه ورزشی بخصوص خانواده بوکس کشورمان حمایت های خوبی از این افتخار بوکس کشورمان می کنند که امیدوارم احسان با کسب مدال از این همه محبت تشکر کند.

Tel-razmavar1

آخرین اخبار