www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۴۳ 1398/06/20

احترام در این ورزش مهم است، نه توهین!

حبیب در کنفرانس خبری پس از طعنه به مک گرگور، پویریر را مورد ستایش قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، رویداد UFC 242 دیشب برگزار شد و حبیب نورماگومدوف با غلبه بر داستین پویریر ضمن دومین دفاع از کمربند قهرمانی خود همچنان بدون شکست به رکورد فوق العاده ۲۸-۰ رسید.

حبیب و پویریر پس از مبارزه تی شرت هایشان را تعویض کردند و عقاب داغستان در کنفرانس خبری گفت:” چون فالوورهای بیشتری نسبت به داستین دارم تصویر پیراهن او را در صفحه خودم می گذارم تا به فروش برسانم و سپس پولش را به خود او بدهم تا در صندوقی که مربوط به امور خیریه دارد قرار دهد. بعد از مبارزه با آن آدم عوضی (کانر مک گرگور) ما امشب نشان دادیم که احترام در این ورزش مهمترین چیز است نه اهانت و حرف های بی ربط زدن. داستین رقیب پر قدرت و خیلی خوبی است. یک بار هم من را در موقعیت گیوتین قرار داد و انرژی زیادی برای سابمیشن کردن من صرف کرد که البته این یکی از شگردهای من است که با حریفانم حین مبارزه بازی می کنم تا انرژی و توان بدنی آنها را بگیرم.بعد از این مبارزه من تونی فرگوسن را شایسته مبارزه بر سر عنوان قهرمانی می دانم و او حریفی بزرگ است.”

او در ادامه گفت:” اگر جرج سنت پیر بخواهد که برگردد و بر سر کمربند من مبارزه کند من قبول می کنم اما در حال حاضر به فکر کمربند دوم در دسته وزنی دیگری نیستم! نه به ولترویت می روم نه به پر وزن، مکان درست برای من سبک وزن است. البته شاید بعدها به ولترویت بروم اما فعلاً در سبک وزن هستم.”

اما نکته جالب بعد از پیروزی حبیب بر داستین پویریر زمانی اتفاق افتاد که کانر مک گرگور با انتشار توئیتی از یو اف سی خواست تا مبارزه ریمچ بین او و حبیب را در مسکو برگزار کند. اتفاقی که در شرایط کنونی بعید به نظر می رسد انجام شود و خود مک گرگور می داند که در چنین موقعیتی این اتفاق رخ نخواهد داد اما بدنام ایرلندی از هر فرصتی برای سر و صدا کردن استفاده می کند.

البته لازم به ذکر است که دِینا وایت رئیس UFC در کنفرانس خبری بعد از رویداد UFC 242 به خبرنگاران درباره حریف بعدی حبیب گفت: تونی فرگوسن نفر بعدی است البته اگر مبارزه را قبول کند. باید ببینیم اوضاع چطور پیش می رود. زمانی که حبیب دوباره بخواهد مبارزه کند و تمایل تونی به قبول این مبارزه!” وایت در ادامه صحبت هایش گفت که اگر فرگوسن مبارزه را رد کند ریمچ حبیب و کانر محتمل است.

“اگر به هر دلیلی تونی فرگوسن قادر به انجام این مبارزه نباشد یا دلش نخواهد در آن زمان این مبارزه را انجام دهد بله ریمچ حبیب و کانر عاقلانه به نظر می رسد.”

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.