www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۰۸:۵۹ 1400/10/20

آهنگریان: به دنبال دومین طلای بازی‌های آسیایی هستم

ملی‌ پوش ووشوی ایران گفت: خیلی دوست دارم دومین طلای بازی‌های آسیایی خودم را در خاک چین کسب کنم.

به کزارش پایگاه خبری رزم آور ، عرفان آهنگریان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیگیری اردوهای تیم ملی ووشو برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲۲ هانگژو توضیح داد: خدا راشکر که بعد از دو سال تعطیلی ووشو بخاطر کرونا الان دوباره برای بازی‌های آسیایی اردو داریم. مسابقاتی چون کشورهای اسلامی و المپیک دانشجویان جهان نیز پیش رو هستند که پیش از بازی‌های آسیایی برگزار خواهند شد و آن‌ مسابقات را هم مد نظر داریم.

او ادامه داد: به احتمال زیاد قبل از عید دو اردوی دیگر هم خواهیم داشت و به میزبانی فدراسیون اردوهای خود را پیگیری خواهیم کرد. از الآن تمرینات زیر نظر کادرفنی انجام می‌شود و خدا را شکر همه چیز خوب است. فعلا با همین شرایط پیش می‌رویم تا بعد از فشار تمرینات بیشتر شود.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ جاکارتا، درباره نفرات جدید حاضر در اردو نیز گفت: نیروهای جوان‌تر و کم تجربه‌تری از طریق مسابقات قهرمانی کشور انتخاب و به اردوها اضافه شده‌اند که از انگیزه بالایی نیز برخوردار هستند. نیاز دارند خودشان را اثبات کنند تا فدراسیون در سال‌های آینده از آن‌ها به عنوان جایگزینانی برای نفراتی چون ما استفاده کند. نیاز است که بیشتر تلاش کنند و امیدوارم به موفقیت‌های بزرگی برسند.

او در پاسخ به این سوال که‌ آیا کشورهای دیگری هم اردوهای خود را برای بازی‌های آسیایی آغاز کرده‌اند؟ توضیح داد: شخصا اطلاع خاصی ندارم، اما معمولا کشورها اردوهای خود را شش تا هفت ماه مانده به مسابقات شروع می‌کنند که ما سنت شکنی کرده و این دوره زودتر از قبل تمرینات را پیگیری می‌کنیم.

آهنگریان درباره نبود حسین اوجاقی در کنار تیم به عنوان سرمربی نیز گفت: استاد حسین اوجاقی بزرگ ما هستند و از نظر فنی سرآمد هستند که امسال به دلیل مشغله نتوانستند با تیم باشند، اما بنده با استاد دهقان ارتباط خوبی دارم و استاد امیر اوجاقی هم به کادر مربیگری اضافه شده‌اند که شرایط مناسبی را فراهم کرده‌اند. با توجه به اینکه چند سالی اردوی تیم جوانان با بزرگسالان بود دورادور استاد امیر اوجاقی را هم می‌شناختیم و مشکلی نیست.

ملی‌پوش ساندای ایران، درباره شرایط قرنطینه و پروتکل‌های بهداشتی در اردو نیز گفت: در فدراسیون قرنطینه هستیم و کسی حق خارج شدن از آکادمی را ندارد. افراد دیگر هم نمی‌توانند از بیرون وارد تمرینات شوند. قبل و بعد از تمرین ضد عفونی صورت می‌گیرد وخدا را شکر تا الان تیم مشکل خاصی نداشته است.

او در پایان صحبت‌های خود نیز اظهار کرد: ان‌شا،الله مردم عزیزمان دعا کنند تا امسال هم بتوانیم مثل بازِ‌های آسیایی ۲۰۱۸ نتیجه خوبی رقم بزنیم. من هم به شخصه خیلی دوست دارم دومین طلای بازی‌های آسیایی خودم را در خاک کشور چین و با شکست دادن حریفان چینی کسب کنم.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید