www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۰:۴۷ 1395/10/08

آماندا نونس: روندا رازی را در UFC 207 بازنشسته می کنم!

آماندا نونس قهرمان کنونی دسته خروس وزن بانوان UFC معتقد است که با شکست دادن روندا رازی او را برای همیشه بازنشسته خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، این مبارزه نخستین تجربه نونس برای دفاع از عنوان قهرمانی UFC است. او اکنون ۲۸ ساله است و از سال ۲۰۰۸ در چرخه حرفه ای MMA حضور دارد. رکورد قهرمان ۱۳ مبارزه از ۱۷ مبارزه می باشد. او پس از قهرمانی اعتماد به نفس بالایی برای شکست دادن ROWDY دارد که البته این ماموریت کار آسانی برای ماده شیر برزیلی نخواهد بود.
روندا رازی فایتر ۲۹ ساله امریکایی است که تاکنون شش بار از عنوان قهرمانی خود در UFC دفاع کرده است و رکورد او ۱۲ پیروزی از ۱۳ مبارزه است. او دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۰۸ پکن در رشته جودو (وزن ۷۰- کیلوگرم بانوان) می باشد و در خاک و نبرد در کف قفس نیز بسیار ماهر است.
وقتی خبر مبارزه بین رازی و نونس برای UFC 207 به طور رسمی اعلام شد طرفداران او برای نونس و طرفدارانش بسیار خوشحال شدند. خود رازی در سکوت کار خود را دنبال کرد و ترجیح داد برای این مبارزه بدون حاشیه و خبرسازی مهیا شود ولی در طرف دیگر قهرمان برزیلی بسیار پرهیاهیو بود.
او که پیش از این گفته بود نقطه ضعف روندا را می داند حال مدعیست که پس از شکست دادن حریف رازی اعلام بازنشستگی خواهد کرد. البته این موضع او به دنبال صحبتی بود که رازی اخیراً کرده بود. رازی در آن مصاحبه گفته بود که دوران او به ‌زودی پایان خواهد یافت.
آماندا در مصاحبه اخیر خود گفت: “من از مهارت روندا در کف قفس،مهرتش در جودو و حتی از حملات او نمی ترسم! من از همه جهت خودم را آماده کرده ام. در مبارزه هر عملی که او انجام دهد برایش پاسخی خواهم داشت. این دلیل برتری من است. معتقدم که من او را بازنشسته خواهم کرد”.
لفاظی های قبل از مبارزه همیشه بین فایترها رواج داشته و امری طبیعی محسوب می شود. جدا از بازی روانی باید دید چه اتفاقی در این رویداد رخ خواهد داد. بازگشتی باشکوه برای روندا یا خداحافظی اش از میادین؟!
برای مشخص شدن این رخداد باید تا بامداد شنبه ۱۱ دی ۹۵ به وقت ایران(جمعه شب ۳۰ دسامبر ۲۰۱۶ به وقت محلی) منتظر ماند.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید