www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۰۹:۳۲ 1395/08/04

آقا ببخشید علی دایی رو دیدیم هل شدیم یادمون رفت!

شانس اول کسب مدال طلای معلولین کاتارو از اعزام به مسابقات کاراته باز می ماند، فقط و فقط به خاطر سهل انگاری مسئولین فدراسیون!

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، مجید صافی، سرمربی تیم کاراته ناشنوایان با انتقاد از عملکرد مسئولان فدراسیون گفت: متأسفانه با سهل‌انگاری صورت‌ گرفته کاتاروی معلول کشورمان که شانس زیادی هم برای کسب مدال طلا در مسابقات جهانی داشت، از حضور در این رقابت‌ها بازماند. قضیه از این قراره که حافظ کیا تنها کسیه که به راحتی و با اقتدار کامل در مسابقات جایزه بزرگ امارات در بخش سالم ها و معلولین طلا میگیره، جالب اینجاست که در مسابقه امارات هم فدراسیون هیچ کمکی نکرده و با هزینه شخصی به این مسابقات اعزام شده و البته طلا هم می گیره. حالا هم با توجه به برتری این شخص نسبت به رقیبانش به احتمال شونصد درصد قهرمان این دوره میشد، اما نمی دونیم چرا فدراسیون کاراته چنین استعدادیو نادیده گرفت، البته اینا نزدیک بود کلا تیم ملی رو نادیده بگیرن! ما به بررسی این مسئله پرداختیم و دیدیم که از چند حالت خارج نیست:
اولین حالت اینه که چون علی دایی به بازدید از تیم کاراته در آخرین روزهای قبل از اعزام رفته، مسئولین فدراسیون با دیدن علی دایی کلا ذوق زده شدن و یادشون رفته که اصلا باید برای مسابقات کاراته برند، شاهدان عینی گفتند که مسئولین فدراسیون در مسیر حرکت به سمت ورزشگاه آزادی حرف از قهرمانی در لیگ برتر می زدنو می گفتند این بار باید با سیستم 4-3-3 به صورت حجومی تر بازی کنیم که علی دایی فریادزنان گفته بابا شما کاراته کا هستید و اونا هم هل هلکی و دوان دوان از ورزشگاه آزادی تا سفارت اتریش رو دویدن تا بتونند ویزا بچه ها رو جور کنند و آخر هم با یه روز تاخیر رسیدند و نزدیک بود کلا اعزام منتفی بشه و این وسط یادشون رفت که برای بچه های معلول هم باید ویزا بگیرند، وگرنه امکان نداشت که یکی از شانس های طلا رو از دست بدند، پس در این صورت آقای صافی باید از علی دایی انتقاد کنه نه فدراسیون کاراته!
احتمال دیگه اینه که فدراسیون کاراته در حال انجام آزمایشات سری باشه، یعنی اینکه به این نتیجه رسیده باشه که اگه بچه ها با هزینه شخصی خودشون در مسابقات شرکت کنند با انگیزه تر عمل می کنند و شانس بیشتری برای کسب مدال و افتخار دارند و فی الحال در حال تست کردن این نظریه هستند. خب با توجه به اینکه در دوره قبلی حافظ کیا با هزینه شخصی تونست مدال بگیره، پس اگه این بار هم ما کاری نکنند باز دیگران واسش پولو جور می کنند و می شیننن ببینن نتیجه چی میشه و بهتره نگران پیدا کردن راهی باشند که بچه های تیم ملی هم با هزینه شخصی خودشون اعزام بشند و در راستای این آزمایش با اقدامی هوشمندانه در گرفتن ویزا مشکلاتی رو ایجاد کردن که البته سفارت اتریش هم به خاطر روی ماه علی دایی اقدامات فدراسیونو منحل کرد! در این صورت آقای صافی باید از خودشون انتقاد کنن که چرا دفعه قبلی با هزینه شخصی رفتنو و فدراسیون کاراته رو بد عادت کردن! آقا کلا فدراسیون کاراته بی تقصیره.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید