www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۲۹ 1394/02/15

آقایان عمر و جوانی جودوکاران ایران را نابود کردند؛ رودکی: در جودو قدرم را ندانستند به جوجیتسو آمدم

کاپیتان سابق تیم ملی جودو گفت: وقتی دیدم در جودو قدرم را نمی دانند، به جوجیتسو آمدم. به گزارش خبرنگار رزم نیوز، محمد رضا رودکی کاپیتان سابق تیم ملی جودو که در سال های اخیر با بی توجهی های مسئولان فدراسیون روبرو شده بود، اخیرا وارد رشته جوجیستو شده است. او قرار است در اولین […]

کاپیتان سابق تیم ملی جودو گفت: وقتی دیدم در جودو قدرم را نمی دانند، به جوجیتسو آمدم.

به گزارش خبرنگار رزم نیوز، محمد رضا رودکی کاپیتان سابق تیم ملی جودو که در سال های اخیر با بی توجهی های مسئولان فدراسیون روبرو شده بود، اخیرا وارد رشته جوجیستو شده است. او قرار است در اولین دوره مسابقات جوجیتسوی غرب آسیا که اواخر اردیبهشت جاری در بیروت پایتخت لبنان برگزار خواهد شد، به روی تاتامی برود.

رودکی در گفتگو با خبرنگار رزم نیوز در خصوص پیوستن خود به رشته جوجیتسو اظهار داشت: من هر روز در آکادمی به تمریناتم ادامه می دهم. وقتی دیدم در جودو کسی به فکر این ورزش و قهرمانانش نیست، تصمیم گرفتم به جوجیتسو بیایم.

وی افزود: جوجیتسو با جودو شباهت زیادی دارد و به همین دلیل وارد این ورزش رزمی شدم. البته چندان با قوانین آن آشنا نیستم، اما مطمئنم خیلی زود خودم را با این ورزش وفق خواهم داد.

دارنده دو مدال نقره و برنز بازی های آسیایی 201 گوانگ ژو ادامه داد: وقتی در جودو قدر جودوکاران را نمی دانند و همه به دنبال درگیری و حاشیه سازی برای یکدیگر هستند، جایی برای قهرمانان نمی ماند و به همین دلیل راهی رشته های دیگر به خصوص جوجیتسو می شوند.

رودکی در پایان در مورد وضعیت فعلی جودوی کشورمان خاطر نشان کرد: بلایی که رئیس و نایب رئیس فدراسیون بر سر این ورزش آوردند، باعث دوری قهرمانان و دلسوزان جودو شده است. آنها با عمر و جوانی جوانان مملکت بازی می کنند، اما متاسفانه مسئولان ورزش به مشکلات این ورزش رسیدگی نمی کنند.

آخرین اخبار