www.khabarrazmavar.ir

بدون حضور غریبه ها؛

شناسه خبر : ۱۰:۵۱ 1396/03/31

آشتی روزبهانی و ناطق نوری در فدراسیون بوکس/ بازگشت به تیم ملی؟

ملاقات احسان روزبهانی و ناطق نوری منجر به برطرف شدن کدورت دو ساله این ملی پوش و رئیس کهنه کار فدراسیون بوکس شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، ظهر روز گذشته با میانجی گری دکتر دادکان، احسان روزبهانی و پدرش در محل فدراسیون بوکس حاضر شدند و با احمد ناطق نوری ملاقات صمیمی داشتند که منجر به رفع کدورت های دو ساله و آشتی طرفین شد.

احسان روزبهانی که سرشناس ترین چهره رشته بوکس است ماه ها پیش از المپیک ریو با دخالت ها و کارشکنی های برخی افراد داخل فدراسیون با ناطق نوری رئیس کهنه کار این فدراسیون به مشکل خورد تا جایی که مصاحبه های جنجالی طرفین عرصه را برای فعالیت مثمر ثمر این ورزشکار تنگ و تنگ تر کرد و روزبهانی علیرغم شایستگی های فنی نتوانست در ریو خوش بدرخشد.

حالا و بعد از گذشت بیش از یک سال روزبهانی در شرایطی که انتظار می رفت یک نفر از داخل فدراسیون میانجی گری کند با وساطت یک فرد خارج از مجموعه بوکس(دکتر دادکان) با ناطق نوری آشتی کرد.

احسان روزبهانی ملی پوش سابق بوکس  و تنها نماینده ایرانی این رشته در المپیک ریو در گفتگوی در خصوص آشتی روز گذشته خود با ناطق نوری عنوان کرد: روز گذشته با میانجیگری دکتر دادکان، به همراه پدرم در محل فدراسیون با ناطق نوری دیدار کردیم و کدورت ها برطرف شد. من ناطق نوری را خیلی دوست دارم و فکر می کنم این علاقه دو طرفه باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به تیم ملی بازمی گردید یا خیر گفت: من مثل همیشه خیلی دوست دارم در تیم ملی باشم ولی هنوز دعوت رسمی از سوی فدراسیون برای حضورم در تیم ملی نشده است. شرط و شروطی هم برای فدراسیون ندارم. در حال حاضر به تنهایی تمرین می کنم و قطعا در صورت دعوت به تیم ملی خواهم رفت.

ملی پوش بوکس در خصوص اینکه آیا در حال حاضر تمرین دارد یا خیر گفت: به صورت شخصی تمرین می کنم و امیدوارم دوباره در ترکیب تیم ملی برای کسب نتیجه برای کشور عزیزم تلاش کنم.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید