www.khabarrazmavar.ir

فنی تر از این اعضای کمیته فنی پیدا نمی کنید!

شناسه خبر : ۱۱:۱۵ 1395/04/22

آزادیان: این آقا فدراسیون را ملک شخصی اش می داند/ دریغ از حتی یک جلسه با کمیته فنی!

عضو سابق کمیته فنی فدراسیون ورزشهای رزمی گفت: رئیس فدراسیون خیال می کند فدراسیون ملک شخصی اش است که هرجور می خواهد با دیگران رفتار می کند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ٬ رئیس فدراسیون ورزشهای رزمی در ادامه عزل و نصب های سریالی در مجموعه تحت مدیریتش٬ اعضای کمیته فنی را هم برکنار کرد تا فدراسیون ورزشهای رزمی و رئیسش رکورددار تغییر و تحولات در بین فدراسیونهای ورزشی کشور لقب بگیرد.

عسگر آزادیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری رزم آور در خصوص برکناری خود از کمیته فنی اظهار داشت: این سوال را من نباید جواب بدهم. رئیس فدراسیون می بایست در این باره پاسخگو باشد.

وی افزود: وی باید صراحتا اعلام می کرد دلایل برکناری اعضای کمیته فنی چه بوده. آیا این نفرات به درد فدراسیون نمی خوردند یا این که مسائل دیگری در میان بود.

عضو سابق کمیته فنی فدراسیون ورزشهای رزمی با بیان این که از این افراد فنی تر نداریم٬ ادامه داد: رئیس فدراسیون تصور می کند فدراسیون ملک شخصی اش است. او در این مدت حتی یک بار با اعضای کمیته فنی جلسه برگزار نکرد.

4V2A4064

آزادیان در پاسخ به این پرسش که دلایل عزل و نصب های فراوان رئیس فدراسیون ورزشهای رزمی را چه می دانید٬ خاطر نشان کرد: این را باید خود ایشان جواب دهد. وی نام کمیته فنی را به شورای فنی تغییر داده و خود را هم رئیس آن معرفی کرده٬ در حالی که حتی یک جلسه هم با اعضای کمیته یا شورای فنی برگزار نکرد.

پیشکسوت ورزشهای رزمی کشورمان در پایان گفت: اگر رئیس یک سبک بخواهد با رئیس فدراسیون ملاقات کند٬ نمی تواند. شرایطی که وی در فدراسیون حکمفرما کرده٬ از پادگان هم دشوارتر است. البته در پادگان ادب و احترام رعایت می شود٬ اما در فدراسیون ورزشهای رزمی چنین چیزی را نمی بینیم.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.