www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۱:۱۳ 1399/10/18

آتش بازی سازمان برای رویداد گلوری ۷۷

شش قهرمان بر سر چهار عنوان قهرمانی در یک شب قدم به رینگ مبارزه می گذارند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، سازمان گلوری کیک بوکسینگ بزرگترین سازمان کیک بوکسینگ حال حاضر جهان امروز از برنامه کامل رویداد GLORY 77 رونمایی کرد.

در تیتر مبارزات این رویداد، ریکو ورهوون قهرمان دسته سنگین وزن برای دفاع از کمربند قهرمانی خود به مصاف جمال بن صدیق قهرمان تورنمنت سنگین وزن می رود. این سومین رویارویی این دو مبارز سنگین وزن می باشد. در دو مبارزه قبلی سهم هر کدام یک پیروزی و یک شکست بوده است.

در مبارزه پیش از نبرد اصلی، آرتم وحیتوف قهرمان دسته نیمه سنگین وزن گلوری برای دفاع از عنوان قهرمانی خود می بایست برابر الکس پریرا قهرمان موقت این دسته و دارنده کمربند قهرمانس میان وزن برود.

در یک نبرد مهم و البته ‘پر کینه’ این رویداد هم سدریک دومبه قهرمان دسته ولترویت و مورثل گرونهارت قهرمان موقت این دسته برای یکی کردن کمربند این دسته رو در روی یکدیگر خواهند ایستاد. این سومین تقابل دومبه و گرونهارت خواهد بود در دو مبارزه قبلی سهم هر کدام یک برد و یک باخت بوده است.

تیفانی ونسوست قهرمان دسته فوق خروس وزن زنان گلوری هم برای دفاع از عنوان قهرمانی خود باید با آلینه پریرا (خواهر الکس پریرا) مبارزه کند.

برنامه کامل رویداد گلوری ۷۷ بدین شرح می باشد:

مبارزات بخش اصلی:
مبارزه عنوان قهرمانی سنگین وزن: ریکو ورهوون برابر جمال بن صدیق
مبارزه عنوان قهرمانی نیمه سنگین وزن: آرتم وحیتوف برابر الکس پریرا
مبارزه عنوان قهرمانی ولترویت: سدریک دومبه برابر مورثل گرونهارت
مبارزه عنوان قهرمانی خروس وزن زنان: تیفانی وَنسوست برابر آلینه پریرا
نیمه سنگین وزن: لوئیس تاوارس برابر دونِگی آبنا
سنگین وزن: طارق خبابز برابر آنتونیو پلازیبات

مبارزات بخش مقدماتی:
سنگین وزن: رائول کاتیناس برابر مارتین پاکاس
سبک وزن: ایتای گرشون برابر گرک بیله

رویداد GLORY 77 شنبه ۱۱ بهمن ۹۹ (30 ژانویه 2021) برگزار می شود.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید