www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۲:۵۵ 1398/04/16

آتش بازی در لاس وگاس! + عکس

پیروزی سخت جونز ، قدرت نمایی ماده شیر و ناک اوت تاریخی ماسویدال برابر آسکرن مهمترین حوادث رویداد UFC 239 را رقم زد.

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، مسابقات UFC 239 یکی از حساس ترین و پرهیجان ترین رویدادهای سال یو اف سی بامداد امروز به میزبانی استادیوم T-Mobile Arena لاس وگاس برگزار شد و هجده هزار و سیصد و پنجاه و هشت نفر از نزدیک در محل برگزاری مسابقات شاهد این رویداد بودند.

در تیتر مبارزات این رویداد که نبرد بر سر عنوان قهرمانی دسته نیمه سنگین وزن یو اف سی بود ، جان جونز مدافع عنوان قهرمانی و تیاگو سانتوس چلنجر این دسته به مصاف یکدیگر رفتند و پس از پنج راند مبارزه نفس گیر و البته نمایش قابل قبول از فایتر برزیلی ، این جونز بود که با رای نامتحد داوران (۴۷-۴۸,۴۸-۴۷ و ۴۷-۴۸) و به سختی از سد چکش برزیلی عبور کند و از کمربندش دفاع کند.

در کو مِین ایونت این رویداد هم که مبارزه بر سر عنوان قهرمانی خروس وزن زنان یو اف سی بود ، آماندا نونس مدافع عنوان قهرمانی این دسته و هالی هولم به تقابل با یکدیگر پرداختند. مبارزه ای که البته در همان راند اول به پایان رسید. یک هِد کیک سنگین از ماده شیر برزیلی و سپس ضربات سنگین مشت کار را یک سره کرد تا همچنان نونس ملکه مطلق این دسته باقی بماند.

در یک سوپر فایت حساس از دسته ولترویت هم خورخه ماسویدال یکی از مدعیان این دسته به مصاف بن آسکرن فایتر بی شکست و جنجالی رفت. مبارزه ای که با توجه به حواشی و صحبت های پیش از آن باعث شد بسیاری منتظر یک جنگ تمام عیار از جانب هر دو طرف باشند اما وقتی مبارزه شروع شد پنج ثانیه بیشتر طول نکشید! ماسویدال با یک ضربه پرشی زانو کار آسکرن را تمام کرد و اولین شکست را در کارنامه او درج کرد و رکورد سریعترین ناک اوت در تاریخ UFC را به خود اختصاص داد رکورد قبلی ۶ ثانیه بود و در اختیار دوئین لودویگ قرار داشت.

در مبارزه افتتاحی رویداد UFC 237 و از بخش مقدماتی ، پانی کیانزاد و جولیا آویلا در سوپرفایت دسته خروس وزن زنان به مصاف همدیگر رفتند و پس از سه راند مبارزه این آویلا بود که با رای متحد داوران فایتر ایرانی-سوئدی را پشت سر گذاشت و پیروز شد.
مبارزات دیگری نیز در خلال این رویداد برگزار شد که نتایج کامل آن بدین شرح می باشد:

مبارزات مقدماتی اول:
خروس وزن زنان: جولیا آویلا با رای متحد داوران بر پانی کیانزاد پیروز شد.
ولترویت: چنس رِنکانتر با رای متحد داوران اسماعیل نوردیِف را مغلوب ساخت.
میان وزن: ادمن شهبازیان با سابمیشن (ریر نیکد چوک) در راند اول جَک مارشمَن را شکست داد.

مبارزات مقدماتی دوم:
خروس وزن: یادونگ سونگ با ناک اوت در راند اول الخاندرو پِرِز را از پیش رو برداشت.
کاه وزن زنان: کلودیا گادِلا با رای متحد داوران رَندا مارکوس را مغلوب ساخت.
خروس وزن: مارلون وِرا با سابمیشن (ریر نیکد چوک) در راند دوم بر نوهلین هرناندز غلبه کرد.
پر وزن: آرنولد آلِن با رای متحد داوران گیلبرت مِلِندِز را مغلوب ساخت.

مبارزات اصلی:
ولترویت: مایکل کییِزا با رای متحد داوران بر دیگو سانچز چیره شد.
نیمه سنگین وزن: یان بلاهوویچ با ناک اوت در راند دوم لوک راکهولد را از پیش رو برداشت.
ولترویت: خورخه ماسویدال با ناک اوت (زانوی پرشی) در راند اول بر بن آسکرن فائق آمد.
مبارزه عنوان قهرمانی خروس وزن زنان: آماندا نونس با ناک اوت فنی (هد کیک و ضربات مشت) در همان راند اول بر هالی هولم غلبه کرد.
مبارزه عنوان قهرمانی نیمه سنگین وزن: جان جونز با رای غیر متحد داوران بر تیاگو سانتوس پیروز شد.

در پایان رویداد UFC 239 جایزه پنجاه هزار دلاری “عملکرد شب” به آماندا نونس ، خورخه ماسویدال ، یان بلاهوویچ و یادونگ سونگ رسید ولی جایزه پنجاه هزار دلاری “مبارزه شب” برنده ای نداشت.

.

.

.

 

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید