www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۰۹:۳۲ 1401/08/21

نگاهی به فایت کارت های اصلی UFC 281 ؛ تقابل پادشاه و ملکه با حریفان بر سر عنوان!

در رویداد UFC 281 ،قهرمانان دسته ی میان وزن و نی وزن، از عنوان قهرمانی خود در مقابل حریفان دفاع خواهند کرد.

در رویدادی که تحت عنوان «UFC 281» فردا شنبه دوازدهم نوامبر (۲۱ آبان) در «مدیسون اسکوئر گاردن» شهر نیویورک برگزار خواهد شد، شاهد ششمین دفاع قهرمان میان وزن هشت ضلعی، و همچنین دفاع ملکه ، دسته ی نی وزن بانوان از کمربند قهرمانی خواهیم بود.

در این رویداد که در ایالات متحده برگزار خواهد شد، در فایت کارت اصلی مبارزه بر سر عنوان قهرمانی دسته ی میان وزن، «اسرائیل آدسانیا» در مقابل «الکس پریرا» و در دیگر مبارزه بر سر عنوان در دسته ی نی وزن بانوان،« کارلا اسپارزا» در مقابل «ژانگ ویلی» قرار خواهد گرفت.

در دیگر فایت کارت های اصلی رویداد UFC 281، در دسته ی سبک وزن ،«داستین پویریر» به مصاف «مایکل چندلر» و «فرانکی ادگار» در دسته ی خروس وزن با «کریس گوتیرز» مبارزه خواهد کرد و «دن هوکر» نیز در سبک وزن در برابر «کلودیو پوئلس» وارد قفس خواهد شد.

انتظار می‌رود که مسابقه قهرمانی میان‌وزن UFC، بین قهرمان فعلی اسرائیل آدسانیا و قهرمان سابق گلوری ، الکس پریرا، سرفصل این رویداد باشد. این زوج قبلاً دو بار در مسابقات کیک بوکسینگ در مقابل هم قرار گرفته اند. نخست، در آوریل 2016 که پریرا با تصمیم متحد داوران برنده شد و  دومین دیدار آنها در Glory of Heroes 7 در مارس 2017 برگزار شد که پریرا مجددا با ناک اوت راند سوم برنده شد.

قهرمان میان وزن یو اف سی، در چند مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که مبارزه در ام ام ای با کیک بوکسینگ بسیار متفاوت است.به نظر می رسد دو شکست قبلی در مقابل پریرا برای «آدسانیا »که شش بار از عنوان قهرمانی خود دفاع کرده شاید اکنون در هشت ضلعی، آنچنان به چشم نمی آید! اکنون باید منتظر ماند و دید تقابل سوم این دو فایتر این بار در ام ام ای به سود چه کسی به پایان می رسد.

در دیگر مبارزه این رویداد، پویریر و چندلر دیگر  مبارزه‌ی پر مخاطب در دسته ی پر هیجان سبک وزن است. این مبارزه اهمیت ویژه ای برای پیروز میدان دارد، زیرا بازنده آن برای مبارزه بعدی خود در شرایط سخت‌تری قرار خواهد گرفت و قهرمان موقت سبک وزن  یو اف سی برای نزدیک شدن به تایتل شات باید از سد قهرمان اسبق بلاتور، در نیویورک عبور کند.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید