www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۰۸:۰۲ 1401/08/09

حضور موفق عقاب به عنوان مربی در UFC

پس از موفقیت اسلام ماخاچف در UFC 280، همه نگاه ها به تیم حرفه ای داغستان با هدایت قهرمان سابق سبک وزن یو اف سی، «حبیب نورماگومدوف» دوخته شده است.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، ماخاچف و تیم تحت نظارت حبیب نورماگومدوف قهرمان سابق سبک وزن  UFC، به نظر می رسد خود را به عنوان یک تیم حرفه ای و موفق در MMA اثبات کرده اند.

در سال های اخیر، برخی از سالن‌ها و تیم‌های MMA به سطح قهرمانی ارتقا یافته‌اند، از جمله برجسته‌ترین آنها می‌توان به چند تیم معتبر در ایالات متحده، «جکسون وینک» و آکادمی کیک بوکسینگ آمریکا و AKA اشاره کرد.

هر کدام از این تیم‌ها و سالن‌های ورزشی بهترین مربیان جهان را دارند و قهرمانان زیادی در این کمپ های تمرینی، پروش یافته اند.

اکنون نورماگومدوف و تیمش به دنبال این هستند که این مسیر را ادامه دهند. اما با این تفاوت که با وجود قهرمان سابق سبک وزن یو اف سی، مبارزانی که نزد او تمرین می کنند، به نظر می رسد یک قدم جلوتر از رقبا باشند.

تمایل مبارزان برای استخدام حبیب نورماگومدوف به عنوان سرمربی همچنان در حال افزایش است.

مبارز دیگری که پس از گذراندن اردوی تمرینی خود با حبیب در UFC 280 به پیروزی رسید، «بلال محمد» بود.

عقاب داغستان شنبه گذشته را با رکورد 0-3 به عنوان مربی در هشت ضلعی به پایان رساند.

این شاهکار چشمگیر باعث شد دیگر مبارزین با اعتماد بیشتر از او کمک بگیرند، از جمله «برایان اورتگا» که در حال حاضر در حال بهبودی از مصدومیتی است که در آخرین مبارزه خود در UFC لانگ آیلند متحمل شده بود.

این فایتر که در رده سوم دسته پر وزن قرار دارد. در تلاش است که مهارت های گراپلینگ را زیر نظرحبیب، به سایر مهارت های خود در هنرهای رزمی ترکیبی اضافه کند‌.

حبیب پس از خداحافظی با هشت ضلعی اکنون در کسوت یک مربی حرفه ای بازگشته است و به نظر می رسد پس از کسب سه پیروزی، به دنبال ثبت رکوردی جدید، این بار در عرصه مربیگری در تاریخ یو اف سی است.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.