www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۸:۱۲ 1401/11/17

تمرین اصلی؛ پلانک شکم! + فیلم

این مدار تمرینی را ذخیره کنید! تمرین متمرکز برای هسته بدن، قسمت پایین کمر، شکم و باسن تا شروع به تقویت آن ناحیه کنید.

بدن شما باید همیشه تمرکز اصلی شما باشد، مراقبت های بهداشتی و کیفیت زندگی باید در صدر لیست کارهای شما باشد. هیچ کس جز تو این کار را برای بدنت انجام نمی دهد، زندگی گرانبهاترین دارایی است و مراقبت از خود این است که برای همه فریاد بزنی که خودت و زندگیت را دوست داری. اگر با انگیزه با آن روبرو نمی شوید، آن را به عنوان یک تعهد درک کنید، این توافق را برای همیشه و همیشه با خودتان انجام دهید و پاداش های بزرگی خواهید دید!

برای بهترین نتایج این پروتکل را دنبال کنید:

2-3 بار در هفته تکرار کنید.

8 تا 12 تکرار در هر تمرین انجام دهید.

3 ست کامل انجام دهید.

استراحت 1 تا 2 دقیقه در هر سری

 

 

 

 

 

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.