www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۰۹:۴۴ 1401/08/08

استکی: روی قشلاقی ریسک کردم/ جزو ۵ قدرت برتر بوکس آسیا هستیم

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: برخی بوکسورها جوان هستند و جای کار دارند، اما برخی دیگر می‌دانند اگر در قهرمانی آسیا ضعیف عمل کنند، شاید فکر دیگری برایشان کنم.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، علیرضا استکی در گفت‌وگوی، درخصوص شرایط تیم ملی بوکس پیش از رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار داشت: پس از ۳ سال و نیم همه بوکسورها را می‌شناسم و هرکاری انجام می‌دهم برای بهبود شرایط است. تمام تلاش خود را انجام داده‌ایم و منتظر حضور پرقدرت در قاره کهن هستیم.

وی افزود: در این مدت به غیر از جهانی روسیه در هر مسابقه‌ای که حضور داشتیم با دست پر برگشتیم که این موضوع توقع را از ما زیاد می‌کند، اما نتیجه دست ما نیست و همه چیز دست خداست. من مسئول سبک مبارزه بوکسورها هستم و قول مبارزات خوب و رو به جلو را می‌دهم، اما نتیجه قابل پیش‌بینی نیست.

*هرکسی ضعیف عمل کند شاید فکر دیگری برایش کنم

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: تیمی متشکل از باتجربه‌ها و جوان‌ها را داریم و برای تک تک اوزان فکر کردیم تا بهترین‌ها عازم مسابقات شوند. برخی بوکسورها جوان هستند و جای کار دارند، اما برخی دیگر می‌دانند که اگر بخواهند در قهرمانی آسیا ضعیف عمل کنند، شاید فکر دیگری برایشان بکنم.

وی درباره شانس تکرار ۴ مدال دوره قبل گفت: دوره گذشته دانیال شه‌بخش را داشتیم و میثم قشلاقی هم آماده بود، اما الان دانیال نیست و میثم هم مدت‌ها مصدوم بوده. می‌توان گفت روی قشلاقی ریسک کردم، اما او را برای آینده می‌خواهم و نمی‌توانستم بپذیرم او از نظر روحی افت کند.

باید یاد بگیریم قرعه زیاد برایمان مهم نباشد

استکی با اشاره به کیفیت فنی بالای تیم ایران گفت: بدون تردید در کنار ازبکستان، قزاقستان، هند و چین جزو ۵ تیم برتر آسیا هستیم و باید یاد بگیریم که قرعه زیاد برایمان مهم نباشد.

وی در پاسخ به این سوال که چند مربی همراه او به قهرمانی آسیا می‌روند، خاطرنشان کرد: تقریبا تمام کادرم همراه با من به رقابت‌های قهرمانی آسیای اردن می‌آیند که در این رقابت‌های حساس کنارم باشند تا بتوانیم در کنار هم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید