www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۵۵ 1397/10/26

کرمی: خانه تکواندو برای برگزاری مسابقات آماده است

رئیس سازمان لیگ فدراسیون تکواندو گفت: خانه تکواندو برای برگزاری مسابقات لیگ آماده شده است و از این پس رقابت ها را طبق روال برگزار می کنیم.

محمد کرمی، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری رزم آور ، بیان کرد: بعد از حادثه آتش سوزی که در فدراسیون رخ داده بود، مجبور شدیم رقابت های هفته سوم و چهارم از لیگ برتر جوانان و بزرگسالان (جام خلیج فارس ) را در سالن اختصاصی هیات تکواندو استان تهران برگزار کنیم .

وی در ادامه افزود: امروز خانه تکواندو برای برگزاری مسابقات آماده شد و از این پس می توانیم در همین سالن میزبان مسابقات در هفته های آتی باشیم.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون تکواندو با اشاره به اینکه هیات تکواندو استان تهران میزبانی شایسته ای را در هفته های سوم و چهارم دور برگشت داشت، در این باره تصریح کرد: بسیاری از تیم های شرکت کننده از شرایط سالن رضایت کامل داشتند و به ما می گفتند نمی شود از این به بعد مسابقات را همین سالن برگزار کنید؟

ملکی درخصوص رقابت های لیگ برتر مردان در رده سنی جوانان و بزرگسالان گفت: سه هفته از مسابقات لیگ بیشتر باقی نمانده است و مسابقات با حضور ۸ تیم پیگیری می شوند، مدعیان اصلی سکونشینی، تیم های شهرداری ورامین، لوازم خانگی کن و دانشگاه آزاد هستند.

وی خاطرنشان کرد: حساس ترین دیدار هفته سوم روز گذشته بین تیم های شهرداری ورامین و دانشگاه آزاد برگزار شد که این دیدار در سرنوشت تیم قهرمان بسیار تاثیر گذار بود، متاسفانه این دیدار باز هم با نتیجه سنتی ۴-۴ با تساوی به پایان رسید.

رئیس سازمان لیگ در پاسخ به اینکه آیا تکلیف تیم قهرمان تا الان مشخص شده است یا خیر ، گفت : تیم شهرداری ورامین تاکنون با کسب ۳۱ امتیاز توانسته اختلاف امتیازش را با تیم های دیگر زیاد کند، تیم دوم لوازم خانگی کن است که ۲۸ امتیاز دارد، دانشگاه آزاد هم ۲۶ امتیازی است و در رده سوم جای گرفته است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.