www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۰:۴۲ 1398/10/29

کابوی خلع سلاح شد!

مک گرگور در همان لحظات آغازین راند اول کار دونالد سرونی را تمام‌ کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، رویداد UFC 246 بامداد یکشنبه در استادیوم T-Mobile Arena که تمامی بلیط و صندلی هایش به فروش رفته بود برگزار گردید.

در مهمترین و حساس ترین نبرد این رویداد کانر مک گرگور قهرمان اسبق دسته های پر وزن و سبک وزن UFC در یک مبارزه از دسته ولترویت به مصاف دونالد “کابوی” سرونی رفت. مبارزه ای که قرار بود یک نبرد پنج رانده باشد ولی کانر در همان لحظات آغازین مبارزه و در حالی که تنها چهل و چهار ثانیه از زمان راند نخست گذشته بود کابوی را خلع سلاح کرد و با ناک اوت فنی بازگشت شکوهمندی به هشت ضلعی داشت. کانر با این برد رکورد خود را به ۲۲-۴ ارتقا داد و باید منتظر ماند و دید که قدم بعدی برای او چه خواهد بود؟ یک مبارزه دیگر در همین دسته یا بازگشت به سبک وزن و یافتن راهی برای نزدیک شدن به نبرد انتقامی برابر حبیب نورماگومدوف؟! در سمت مقابل رکورد دونالد سرونی ۳۶ ساله با این باخت به ۳۶-۱۴ و ۱ مبارزه بی نتیجه تنزل پیدا کرد. کابوی هر سه مبارزه آخر خود را به طور پی در پی (برابر کانر مک گرگور، تونی فرگوسن و جاستین گِیجی) باخته و باید دید آیا در مبارزه بعدی نوار ناکامی های خود را قطع خواهد کرد؟!


اما در مبارزه پیش از رویداد اصلی هم یک جدال خوب از دسته خروس وزن زنان را شاهد بودیم. جایی که هالی هولم قهرمان اسبق این دسته در یک مبارزه به اصطلاح “ریمچ” به مصاف راکوئل پنینگتون رفت و پس از پانزده دقیقه مبارزه نفس گیر موفق شد با رای متحد داوران فاتح مبارزه لقب گیرد. دختر واعظ ۳۸ ساله با این برد رکوردش را به ۱۳-۵ بهبود بخشید. رکورد راکی هم با احتساب این باخت به ۱۰-۸ تنزل پیدا کرد.
در یک مبارزه از بخش مقدماتی رویداد UFC 246 هم که نبردی از دسته سبک وزن بود، نصرت حق پرست مبارز افغانستانی به مصاف درو دوبِر امریکایی رفت اما در همان راند نخست و در حالی که یک دقیقه و ده ثانیه از زمان این راند گذشته بود نتیجه را به حریف امریکایی واگذار کرد.

نتایج کامل رویداد UFC 246 بدین شرح می باشد:

مبارزات مقدماتی اول:
مگس وزن زنان: سابینا مازو با رای غیر متحد داوران برابر جِی جِی آلدریچ پیروز شد.
نیمه سنگین وزن: الکسا کامور با رای متحد داوران برابر جاستین لِدِت به برتری دست یافت.

مبارزات مقدماتی دوم:
سبک وزن: درو دوبر با ناک اوت فنی (ضربات مشت) در راند اول نصرت حق پرست را شکست داد.
مگس وزن: عسکر عسکروف با رای متحد داوران بر تیم الیوت چیره شد.
پر وزن: صدیق یوسف با رای متحد داوران آندره فیلی را مغلوب ساخت.
مگس وزن زنان: رکسانه مظفری با رای متحد داوران بر مِیسی باربِر غلبه کرد.

مبارزات اصلی:
سبک وزن: کارلوس دیگو فریرا با سابمیشن (نک کِرَنک) در راند دوم بر آنتونی پتیس چیره شد.
خروس وزن: برایان کِلِهِر با سابمیشن (گیوتین چوک) در راند اول بر اُده آسبورن فائق آمد.
سنگین وزن: الکسی اُلینیک با سابمیشن (آرم بار) در راند دوم موریس گرین را شکست داد.
خروس وزن زنان: هالی هولم با رای متحد داوران بر راکوئل پنینگتون برتری یافت.
ولترویت: کانر مک گرگور با ناک اوت فنی (ضربات مشت) در راند نخست بر دونالد سرونی پیروز شد.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید