www.khabarrazmavar.ir

خودتان انتظارات بالا بردید

شناسه خبر : ۱۹:۱۰ 1398/05/14

پورشیب برای مدال خط و نشان کشید

وزیر ورزش و جوانان با حضور در اردوی تیم ملی کاراته گفت: انتظار مردم ایران از شما خیلی بالاست چون خودتان توقع را بالا بردید.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، مسعود سلطانی فر در جریان بازدید از اردوی تیم ملی کاراته آقایان و بانوان ایران گفت: شما باعث شدید انتظاراتم از کاراته کاها برای کسب سهمیه بالا برود.

وزیر ورزش وجوانان ادامه داد: با اینکه برای اولین بار المپیکی شده اید، اما انتظارات را خودتان بالا بردید. نتایج درخشان شما در رویدادهای بین المللی سبب شد تا امیدوار شویم همچون کشتی بیشترین مدال را در المپیک ۲۰۲۰ بیاورید.

وی با تاکید بر انتظار مردم ایران نسبت به مدال آوری تیم ملی کاراته تصریح کرد: همین انتظار را از تکواندوکاران هم داریم. با این حال باید بگوییم با توجه به توانایی هایی که تک تک شما ملی پوشان کاراته دارید، خواهید توانست در اوزان خودتان موفق شوید. حداقل ۵ الی ۶ نفر روی سکو خواهند رفت که نیمی از آنها رنگ مدال شان طلا خواهد بود.

سلطانی فر درباره صحبت های هروی سرمربی تیم ملی کاراته نیز تاکید کرد: وقتی شما گفتید ذبیح الله پورشیب پس از ۱۰ سال موفق شده است و می تواند مدال بیاورد، او خندید و خط و نشان کشید. پورشیب به من اشاره کرد که در المپیک مدال می آورد. من یقین دارم کسب سهمیه کامل خواهیم داشت.

وی درباره مشکلات مالی فدراسیون ها گفت: رشته ها و فدراسیون ها با محدودیت های مالی رو به رو هستند و واقعا محدودیت هایی را برای آنها در سفرهای خارجی ایجاد کرده اما برای کاراته هیچ گونه منعی قائل نشدیم. آقای طباطبایی به طور کامل در جریان تامین منابع مالی برای انجام سفرها هستند.

سلطانی فر بار دیگر تاکید کرد: انتظار وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک این است که کاراته کاها با عزم و اراده خودشان جواب این همکاری را بدهند. می خواهیم سال آینده شاهد موفقیت شما در توکیو باشیم.

وزیر ورزش و جوانان در پایان حضور خود از تمرینات احسان حدادی که در رشته پرتاب دیسک فعالیت می کند، نیز بازدید کرد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.