www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۱۰ 1396/08/22

پشت پرده تجمعات اعتراض آمیز اهالی بوکس مقابل وزارت ورزش

تجمع اعتراض آمیز تعدادی از مربیان و قهرمانان سابق بوکس مشخص نیست اعتراض به حضور افشین داوری به عنوان سرپرست است یا اعتراض به حضور اکبر احدی در تیم ملی بزرگسالان؟

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، تجمع اعتراض آمیز تعدادی از مربیان و قهرمانان سابق بوکس مقابل درب وزارت ورزش و جوانان در نوع خود جالب توجه است .

استیکی، سپهوند، باتمانی، عاشری، امیری، مهدی‌پور، اسفندیار محمدی، مهدی هاشمی و تعداد انگشت شمار دیگر، کسانی بودند که صدای اعتراض خود را به گوش مسئولان وزارت ورزش و جوانان رساندند، نظر آنها بر این است که افشین داوری سرپرست فعلی فدراسیون و یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست فدراسیون باید از صندلی خود بلند شود تا شرایط انتخابات برای همه یکسان باشند و سلامت انتخابات حفظ شود.

معترضان معتقدند حضور داوری به عنوان سرپرست فدراسیون بوکس به او فرصت می دهد تا با دیگران لابی کند و به نفع خودش شرایط را تغییر دهد.

در نقطه مقابل، در فدراسیون تکواندو که همانند بوکس در آستانه انتخابات قرار دارد، جمعی از خانواده این رشته رزمی معتقند که محمد پولاگر که در حال حاضر به عنوان رئیس در راس فدراسیون قرار دارد باید به عنوان سرپرست انتخاب شود تا شرایط انتخابات تعدیل شود و برای همه کاندیداها یکی باشد.

مشخص نیست حضور سرپرست در فدراسیون باعث تضمین سلامت انتخابات می شود یا معادلات کاندیداهای دیگر را به هم می زند؟
یکی از نکاتی که نباید نادیده گرفته شود و علامت سوال بزرگی در ذهن ایجاد می کند، این است که داوری مدت هاست برای انتخابات فدراسیون بوکس آمادگی خود را اعلام کرده است چرا معترضان بعد از این مدت طولانی به فکر اعتراض افتادند؟

نکته دوم که کمی مشکوک به نظر می رسد این است که شاید پشت پرده این تجمعات صرف حضور افشین داوری در فدراسیون نباشد و مشکل اصلی برمی گردد به بازگشت اکبر احدی مربی کارنامه دار بوکس به تیم ملی آن هم بعد از حدود بیش از یک سال به تیم ملی!

شنیده ها از اخبار درگوشی حکایت از آن دارد که معترضان به حضور اکبر احدی به عنوان سرمربی در تیم ملی اعتراض دارند و از آنجا که داوری بعد از مدت ها احدی را به تیم ملی بازگردانده پس خودش هم نباید در بوکس باشد، حال اگر داوری به سرمربی کوبایی بها می داد یا گزینه ای غیر از احدی انتخاب می کرد ، شاید حضورش به عنوان سرپرست در فدراسیون بوکس آنقدرها هم سلامت انتخابات را به خطر نمی انداخت.

به دنبال این تجمعات، موجی از اخبار منفی هم علیه افشین داوری به راه افتاده است که وی را رییسی برای همه فدراسیون ها لقب داده اند و سعی دارند به هر وسیله ای شده است موقعیت داوری را خدشه دار کنند با این شرایط دوستان از شرایط یکسان برای همه کاندیداها می کنند.

سوال اینجاست این اعتراض ها که افشین داوری در اظهار نظری جالب گفته است، بچه بازی هستند! آیا نتیجه ای غیر از برهم زدن آرامش خانواده بوکس قبل از انتخابات فدراسیون دارند یا خیر؟

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید