www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۲۴ 1398/06/17

همچنان شکست ناپذیر / حبیب از کمربند سبک وزن دفاع کرد

حبیب نورماگومدوف مبارز روس با پیروزی در برابر داستین پویریر از کمربند قهرمانی دسته سبک وزن (۷۱ کیلوگرم) سازمان یو اف سی دفاع کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، حبیب که با ۳۰ سال سن از شهر ماخاچکالا (در منطقه داغستان روسیه) در مبارزات ام ام ای حضور دارد توانست در راند سوم حریف خود را با فن خفه کردن ، تسلیم کند و ضمن کسب بیست و هشتمین برد متوالی به شکست ناپذیری خود در هنرهای رزمی – ترکیبی ادامه دهد.

پویریر مبارز آمریکایی که عنوان موقت قهرمان این رده را یدک می کشید در تمام دقایق مسابقه در حال دفاع از حملات متعدد حبیب بود اما خستگی مفرط باعث شد در میانه های راند سوم تسلیم شود. این ورزشکار سی ساله که در بین اهالی و طرفداران رزمی به الماس معروف است ، در نبرد قبلی موفق به ناک اوت مکس هالووی شده بود اما با این شکست کمربند موقت را از دست داد.

نورماگومدوف (معروف به عقاب) بعد از تسلیم کردن پویریر از روی قفس هشت ضلعی سازمان یو اف سی به بیرون پرید و با خوشحالی دانا وایت مدیر عامل این سازمان را در آغوش کشید تا خاطره تلخ اتفاقات مبارزه با کانر مک گرگور را از ذهن طرفدارانش پاک کند.

پیش از این دیدار نیز اعلام شده بود تونی فرگوسن با برده مبارزه نورماگومدوف – پویریر دیدار خواهد کرد و با اتمام مبارزه مشخص شد بالاخره حبیب برای کمربند قهرمانی اش باید رو در روی فرگوسن قرار بگیرد. نبردی که پیش از این نیز چندین بار زمانبندی شده بود اما به دلایل مختلف لغو شد.

در مبارزه قبل از نبرد اصلی نیز پل فلدر (معروف به اژدهای ایرلندی) توانست در یک نبرد ماراتن وار و طولانی از سد ادسون باربوزا نماینده کشور برزیل عبور کند و به جمع برترین مبارزین دسته سبک وزن وارد شود.

همچنین اسلام ماخاچف نیز در یک مبارزه جذاب و حساس برابر دیوی راموس قهرمان جوجیتسوی جهان پیروز شد.

بنا بر پیش بینی ها و درخواست مبارزین ، احتمالا فلدر و ماخاچف برگزار کننده یکی از مبارزات آتی دسته سبک وزن خواهند بود.

در سایر مبارزات نیز کورتیس بلیدز از رده سنگین وزن موفق به ناک اوت شمیل عبدالرحیموف روس شد. همچنین ذبیر تاخوگوف هم تیمی حبیب نیز در یک مبارزه دیدنی و برابر با لرون مورفی انگلیسی به تساوی رسید. در باقی مبارزات حساس نیز اوتمان ازایتر از کشور مراکش به زیبایی هرچه تمام تر مبارز کشور فنلاند را ناک اوت کرد. در ضمن بلال محمد از کشور فلسطین نیز موفق شد تاکاشی ساتو از ژاپن را تسلیم کند.

شایان ذکر است که در یو اف سی ۲۴۲ مجموعا هفت مبارز روس پا به اوکتاگون گذاشتند که نتیجه آن ۴برد ، یک تساوی و دو شکست بود.

گفتنیست شهر ابوظبی در کشور امارات کتحده عربی میزبانی یو اف سی ۲۴۲ را بر عهده داشت.

.

.

.

.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید