www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۵۵ 1394/06/09

نگاهی به ترکیب تیم ملی کاراته اعزامی به مسابقات آسیایی – ژاپن

تیم های ملی کاراته ایران صبح شنبه 7شهریور ماه عازم یوکوهامای ژاپن شد تا در سيزدهمين دوره رقابتهاي قهرماني آسيا ، در ژاپن شرکت کند. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ،تیم ملی کاراته آقایان با حضور نفرات برتر مسابقات انتخابی به همراه کادری پر تجربه در این مسابقات شرکت می کند. غلامرضا دباغیان سرمربی تیم ملی،شهاب […]

تیم های ملی کاراته ایران صبح شنبه 7شهریور ماه عازم یوکوهامای ژاپن شد تا در سيزدهمين دوره رقابتهاي قهرماني آسيا ، در ژاپن شرکت کند.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ،تیم ملی کاراته آقایان با حضور نفرات برتر مسابقات انتخابی به همراه کادری پر تجربه در این مسابقات شرکت می کند. غلامرضا دباغیان سرمربی تیم ملی،شهاب سلطانی ،علیرضا کتیرایی و تورج ساسانی مربیان تیم به همراه محمد حسینی بدنساز تیم ملی در کنار این ورزشکاران حاضر هستند.

Karate-iranI0471

ترکیب تیم اعزامی به قهرمانی آسیا:

رضا روشن 55کیلو گرم

کاراته کار سبک وزن ایران نخستین حضور خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا را تجربه می کند. این رقابت‌ها می‌تواند یک تجربه بسیار خوب برای این ملی‌پوش باشد.در لیگ کاراته بهترین مسابقات را داده و از امیدهای مدال طلا برای کاروان تیم ملی است ویکی از سهمیه‌های ایران برای رقابت‌های قهرمانی جهان باشد.

امیر مهدیزاده 60کیلو گرم

مبارزی خوب و یکی از امیدهای اصلی برای کسب مدال طلا است .کاراته کاری که در مسابقات جهانی خوش می درخشد و داوران درمسابقات جهانی دید مثبتی از وی دارند. دارنده مدال طلای اینچئونی که توانست این مدال را با اقتدار از دست رقیب کره ای خود در آورده است.

سعید احمدی 67 کیلوگرم

وی نایب قهرمانی جهان را در کارنامه خود دارد و در کومیته تیمی در جهان عالی کار کرده است. کسب مدال طلای 67 کیلو از وی دور از انتظار نیست.

ابراهیم حسن بیگی 75کیلو گرم

کاراته کار با استعداد و خوش فکر که در تمام انتخابی ها کفه ترازوی داوری را به نفع خود سنگین کرده است. عضو تاثیر گذار در ترکیب تیم ملی در تیمی مسابقات جهانی آلمان بوده و یکی از امیدهای طلای ایران است.

ذبیح پور شیب 84- کیلو گرم

دارنده چندین مدال طلا مسابقات آسیایی که در آلمان هم خوب درخشیده و خوب کار کرده و قطعا استعداد کسب مدال را دارد. از خصوصیات بارز این کاراته کار جنگده بودن و خوشفکری وی و باج ندادن در امتیازگیری به حریف است.

سجاد گنج زاده 84+ کیلوگرم

نایب قهرمان انفرادی آلمان ،علارقم ظاهر آرام ورزشکاری پرجنب و جوش و شایسته مدال طلای جهان بوده است و حریفان نمی توانند به را حتی از سد وی بگذرند.

ایمان سنچولی

با سن کم توانایی بالایی دارد و در مسابقات جهانی آلمان کمک زیادی به موقعیت تیم ملی کرده است. در حال حاظر او از 60 درصد توانایی خود بهر می برد و اگر آن را بیشتر کند قطعا به موفقیت می رسد.

حسین سمندر

کاراته کاری سرعتی دارنده مدال طلای آسیایی است. باهوش و در جام دوستی که در ارومیه برگزارشد با این که از رقیب فرانسوی خود عقب مانده بود موفق شد 6بر4حریف را از سر راه بردارد.

بهمن عسگری

یکی از قهرمانان جهان و دارنده مدال طلا جهانی در رده جوانان و امید است. وی نیز  شایسته مدال آوری است و اگر از 100% توانایی خود بهر ببرد چندین سال می تواند مدال قهرمانی جهان را از آن خود کند.

یونس نوروزی

این اولین حضور وی در ترکیب تیم ملی ایران است و با توجه به قیزیک خوب و قد بلند و سرعت بالا می تواند در کومیته  افتخار آفرین باشد.

انتهای پیام

Lvaco22

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.