www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۱۴ 1399/06/25

منوچهری : برگزاری سی دوره داوری و بازآموزی در جهت یکسان سازی کیک بوکسینگ تا پایان سال

رئیس کمیته داوران فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی و رئیس هیات رزمی گلستان گفت : تا پایان سال، ۳۰ دوره داوری و کلاس های بازآموزی در جهت یکسان سازی کیک بوکسینگ، برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، منوچهری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا و برگزاری دوره ها و کلاس ها به صورت مجازی، تا پایان سال ۱۳۹۹، حدودا ۳۰ دوره داوری و کلاس های بازآموزی در جهت یکسان سازی کیک بوکسینگ برگزار می شود.

وی با بیان اینکه دوره های داوری و کلاس های آموزشی آنلاین فدراسیون تقریبا هر دوماه یک بار در حال برگزاریست ، تصریح کرد: با پایان دوران کرونا و باتوجه به اولین تجربه کشور در استفاده از سیستم آنلاین در چنین سطح وسیعی ، بعد از اتمام این وضعیت ما همچنان از قابلیت های فضای مجازی بهره خواهیم برد.

منوچهری تاکید کرد: استفاده از سیستم مجازی و آنلاین برای برگزاری کلاس ها به صورت تئوری در کاهش هزینه ها و صرفه جویی در زمان بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

رئیس کمیته داوران فدراسیون و رئیس هیات رزمی گلستان تصریح کرد: تاکنون بیش از ده دوره داوری آنلاین در سبک های تحت پوشش فدارسیون برگزار شده است و کماکان نیز ادامه دارد. همچنین دوره تربیت مدرس داوری برگزار شده و دومین دوره نیز سوم مهرماه برگزار می شود.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی عنوان کرد: طی سه جلسه ای که با رعایت موارد بهداشتی در خصوص چگونگی مقابله با کرونا در ورزش باشگاه ها که در خرداد ماه گذشته برگزار شد ، موارد لازم و ضروری برای بازگشایی باشگاهها و تمرین ورزشکاران مورد بررسی قرار گرفت.

منوچهری در پاسخ به سوال مطرح شده در رابطه با هیات رزمی استان گلستان گفت : در سطح استان مسابقات آنلاین تحت عنوان چالش در منزل ، نقاشی در دوران کرونا در بخش نونهالان و نیز عکس های ورزشی برگزار شد که استقبال خوبی از آن صورت گرفت.

رئیس کمیته داوران فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی در پایان با اشاره به شرایط کنونی تشریح کرد: با شروع دوباره فعالیت باشگاه ها، کمیته داوران طی بازدیدهای مکرر با همکاری اداره ورزش استان گلستان ، بازرسی و نظارت کامل را بر فعالیت باشگاه ها داشته است. رعایت پروتکل های بهداشتی و محدود کردن ظرفیت حاضرین به تعداد ۱۰ نفر با رعایت فاصله اجتماعی کماکان درحال اجراست و با متخلفین برخورد خواهد شد.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید