www.khabarrazmavar.ir

تا قبل از اعزام به کره٬ به شرایط مطلوب می رسم

شناسه خبر : ۱۷:۳۰ 1395/05/27

منصوری داور: مسئولان ورزش از جوجیتسو حمایت کنند

نفر سوم مسابقات جوجیتسو گرند اسلم روسیه گفت: به دلیل دوری دو ساله از میادین بین المللی٬ از شرایط مطلوب گذشته فاصله داریم٬ اما نهایت سعی مان را می کنیم تا با آمادگی مناسب در رقابت های کره جنوبی شرکت کنیم.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ٬ فستیوال بین المللی هنرهای رزمی کره جنوبی شهریور ماه آینده در شهر بوسان این کشور برگزار خواهد شد که بر این اساس٬ تیم ملی جوجیتسوی ایران نیز با سه ورزشکار در این پیکارها حضور خواهد داشت.

محمد منصوری داور که یکی از مسافران فستیوال کره است٬ در مورد وضعیت فعلی ملی پوشان کشورمان تصریح کرد: ما به طور نسبی آماده هستیم. چرا که حدود دو سال از مسابقات دور بودیم. البته در این مدت تمریناتمان را ادامه دادیم که ان شاالله تا زمان اعزام٬ به آمادگی مطلوب خواهیم رسید.

وی در خصوص حریفان خود در مسابقات کره جنوبی افزود: احتمالا با همان حریفان همیشگی ام مسابقه خواهم داد. آسیایی ها را کاملا می شناسم٬ اما در مورد رقبای اروپایی ام شناخت زیادی ندارم.

دارنده مدال نقره بازی های ساحلی آسیا در تایلند با اشاره به این که تمامی تلاش خود را می کند تا در فستیوال کره روی سکو برود٬ اظهار داشت: من در آخرین اعزام تیم ملی جوجیتسو که به کشور لبنان و حضور در رقابت های غرب آسیا بود٬ دو مدال طلا در وزن خودم (۸۰ کیلوگرم) و وزن اوپن کسب کردم و حالا هم قصد دارم هم در فستیوال کره و هم در بازی های ساحلی ویتنام روی سکو بروم.

منصوری داور در پایان درباره تعامل ایجاد شده بین انجمن جوجیتسو و فدراسیون ورزش های رزمی گفت: اتفاقات مثبت اخیر جای امیدواری دارد. به هرحال امیدوارم مسئولان از جوجیتسو و قهرمانانش حمایت کنند تا همچنان این ورزش مدال آور به افتخارآفرینی های خود در عرصه های بین المللی و جهانی ادامه دهد.

آخرین اخبار