www.khabarrazmavar.ir

بیانیه تند مهماندوست علیه پولادگر؛

شناسه خبر : ۲۲:۱۵ 1395/05/31

مزدور کسانی هستند که بیت‌المال را ضایع می‌کنند/ هشدار به وزیر ورزش

سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندو آذربایجان در المپیک با صدور بیانیه‌ای به اظهارات رئیس فدراسیون پاسخ داد و گفت: مزدور کسانی هستند که بیت المال و حقوق مردم را ضایع می کنند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو بعد از شکست مهدی خدابخش مقابل تکواندکار ایرانی تیم ملی آذربایجان از وی و رضا مهماندوست به عنوان «مزدور» نام برد و البته بعدا عنوان کرد که در شرایط بد روحی این کلمه را به کار برده است

به دنبال این اظهار نظر، رضا مهماندوست با انتشار بیانیه ای پاسخ رئیس فدراسیون تکواندو را داد. در این بیانیه آمده است:

.

«بسم‌الله الرحمن الرحیم
مکروومکراله واله خیرالماکرین
مکر و حیله کنید خداوند هم مکر می‌کند که خداوند بهترین مکرکننده است.

باعرض سلام، ادب و احترام محضر مبارک و شریف ملت بزرگ ایران زمین به استحضار هموطنان غیور و باشرف می‌رسانم درپی مصاحبه رئیس فدراسیون تکواندو و تهمت و افترا به اینجانب و میلاد بیگی باید به عرض برسانم کسی که دم از غیرت و عرق ملی و وطن پرستی می‌زند در سال 1388 در اجلاس فدراسیون جهانی تکواندو در مصر با رئیس  فدراسیون اشغالگر قدس عکس یادگاری می‌اندازد.

در آستانه مسابقات المپیک لندن اینجانب را فقط به دلیل مطالبه حداقل حق و حقوقی که کمیته ملی المپیک برای فرزند بیمارم در نظر گرفته بود نه تنها پرداخت نکرد بلکه اخراجم کرد و بعد آن افتضاح را در المپیک به بار آورد و با وقاهت تمام از عملکرد ضعیف مدیریتی خود دفاع کرد. در صورتیکه در آن برهه زمانی می بایست 2 مدال طلا کسب می کردیم.

ملت شریف ایران؛ پولادگر در همان زمان بایستی بواسطه بی کفایتی و حرام کردن بیت المال محاکمه می شد. ولی افسوس.

ملت شریف ایران؛ استدلال پوسیده ایشان  این است که بنده  نمی بایستی به عنوان سرمربی تیم ملی آذربایجان روبروی تیم ایران مربیگری  می کردم. اگرایشان یک مقدار سواد ورزشی و شرافت انسانی داشت این درخواست را نمی‌کرد.

مردم بزرگوار ایران؛ این آقا  و کادر فنی در همین المپیک برزیل قول 3 مدال رنگارنگ دادند پس چه شد؟ آن سونامی و نابودگر ظاهرا تا تکواندو ایران را نابود نکنند دست بردار نیستند. آقای پولادگر اگر واقعا نگران ناراحتی مردم هستید هرچه سریعتر از فدراسیون خارج شده و کار را بدست اهلش بسپارید. شاید تکواندو نجات پیداکند. ظاهرا هرکس برخلاف نظر شما حرفی بزند محو و نابودش می‌کنید البته خود را نابود کردید و تکواندو ایران و احساسات 80 میلیون ایرانی را.

دم از وطن پرستی می‌زنید اما باید مجدد یادآوری کنم زمانی که جنابعالی درحال تحصیل در حوزه بودید اینجانب به عنوان یک رزمنده و سرباز وطن خون ناچیزم را تقدیم وطن نمودم و زخمهای آن را تا ابد و با افتخار یدک می‌کشم. گفته اید به خاطر پول از ایران رفته و مزدور هستیم واقعا جای بسی تامل و خجالت است برای کسی که دم از اسلام و مسلمانی دارد. خوارج نهروان هم قرآن می‌خواندند و دم  از مسلمانی می‌زدند و قرآن سرنیزه کردند.

مزدور کسانی هستند که بیت المال و حقوق مردم را ضایع می‌کنند. باید تاسف خورد به اعمال و افکارتان! چگونه جواب احساسات مردم باشرف ایران را خواهید داد. یادتان نرفته که بعد از اخراج از تیم ملی توسط جنابعالی به مدت یکسال ونیم در ایران ماندم ولی به دلیل اینکه من یک مربی بین‌المللی هستم باید مشغول بکار می شدم وکار کردن درفضای مسمومی که شما بوجود آوردید در  توان من نبود و برخلاف میل باطنی مجبور شدم بروم تا از غافله جهانی عقب نمانم که شکر خدا حاصل شد.

در پایان ضمن عذرخواهی از شما ملت شریف و بزرگ ایران به مسئولان محترم و وزیر محترم ورزش هشدار می‌دهم تا زمانی که امثال آقای پولادگر بعنوان مدیر در این خاک پاک مشغول به وقت تلف کنی باشند عاقبت ورزش همین می‌شود که می بینید. به جز سرافکندگی در میادین ورزشی و بین‌المللی چیزی عایدمان نمی شود.

  سرباز کوچک وطن رضا مهماندوست»

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید