www.khabarrazmavar.ir

ووشو قهرمانی آسیا - چین تایپه؛

شناسه خبر : ۱۹:۳۰ 1395/06/13

محمدی و منصوریان برنز گرفتند/ دو نماینده ایران به فینال رسیدند

در ادامه پیکارهای ووشو قهرمانی آسیا دو نماینده ایران با شکست مقابل رقبای خود به نشان برنز دست یافتند و یک عضو تیم بانوان و یک نماینده مردان هم راهی دیدار نهایی شدند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، نهمین دوره رقابتهای ووشو قهرمانی آسیا به میزبانی چین تایپه در پایتخت این کشور جریان دارد که بعد از دو نقره خلف زاده و عربی که صبح امروز در بخش تالو به دست آمد در مبارزات بخش ساندا نیز دو نماینده دیگر کشورمان به نشان برنز دست پیدا کردند.

«مهدی محمدی» در وزن ۵۶- کیلوگرم که با برتری مقابل «اوزابک امان بکوف» از قرقیزستان و «کای وا کان» از ماکائو به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرده بود در این مرحله به مصاف «وان بائه تو» نایب قهرمان سال ۲۰۱۵ جهان از ویتنام رفت. وی در این دیدار راند نخست را به سود خود خاتمه داد و در دو راند بعدی نتیجه را واگذار کرد و با از دست دادن دیدار پایانی به نشان برنز دست پیدا کرد.

همچنین  «سهیلا منصوریان» در وزن ۵۲-  کیلوگرم که با شکست «هی بین کیم» نایب قهرمان جهان و دارنده مدال برنز بازی های آسیایی اینچئون از کره جنوبی راهی مرحله نیمه نهایی شده بود. در این مرحله مقابل «یو یائو لی» از چین نتیجه را واگذار کر و برنز گرفت.

اما «الهه منصوریان» در وزن۵۶- کیلوگرم در مرحله نیمه نهایی «تای ژوی نگوین» از ویتنام را شکست داد و به دیدار نهایی راه پیدا کرد. سانداکار شایسته ایران برای کسب مدال طلا در دیدار نهایی، حریفی از چین را پیش روی دارد.

 «مرتضی عظیمی» در وزن ۹۰+ کیلوگرم با «کوان عبده باریموف» نایب قهرمان جهان از قرقیزستان روبرو شد و در دو راند متوالی به برتری دست یافت.در این وزن سه ووشوکار حضور دارند که به صورت دوره ای پیکار می کنند. نماینده کسورمان در مبارزه بعدی سانداکار قزاقستان را پیش رو دارد که در صورت برتری یه مدال طلا دست پیدا می کند.

عرفان آهنگران که با برتری مقابل نمایندگان سریلانکا و ماکائو به نیمه نهایی  وزن ٦٠- کیلوگرم رسیده بود ، در این مرحله حریفی از ویتنام را شکست و به فینال راه پیدا کرد. آهنگریان برای کسب مدال طلا ووشوکار چینی را پیش رو  دارد.

نهمین دوره رقابت های ووشوی قهرمانی بزرگسالان آسیا تا روز پانزدهم شهریورماه در تایوان ادامه خواهد داشت.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید