www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۱۷ 1396/12/23

ماموریت پسر بد کامل خواهد شد؟

بدر هاری به لیست هدف خود می اندیشد؟!

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، اوایل سال ۲۰۱۵ بدر هاری کیک بوکسر نام آشنای مراکشی لیستی را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد به نام “لیست هدف” و عنوان داشت که او در یک ماموریت است و تا پیش از بازنشستگی اش باید این ماموریت را به اتمام برساند.

در لیست اعلامی او که در تصویر هم مشاهده می کنید اسم شش فایتر وجود داشت! اسماعیل لُنت، حصدی جرجس، تایرون اسپونگ، دنیل گیتا، ریکو ورهوون و پاتریس کوارترون.

بدر سال ۲۰۱۵ و در مسابقات Akhmat Fight Show که در گروزنی روسیه برگزار شد اسماعیل لُنت سورینامی را با ناک اوت فنی شکست داد و اولین گام از ماموریت خود را با موفقیت برداشت.

بدر همین اخیراً هم حصدی جرجس مصری را در GLORY 51 شکست داد و دومین گام را هم برداشت. پس اکنون ۴ نام دیگر هنوز در لیست وجود دارند اما آیا امکان مبارزه با آنها وجود خواهد داشت؟

ریکو ورهوون: بدر و ریکو یک بار در اواخر سال ۲۰۱۶ و در GLORY COLLISION به مصاف هم رفتند و پسر بد این فرصت را داشت تا اسم ریکو را نیز از لیست خط بزند و حتی در راند اول هم از قهرمان از نظر امتیازی پیش بود اما در راند دوم آسیب دیدگی غیر منتظره دستش کار را نیمه تمام گذاشت ولی دو فایتر توافق کردند که یک نبرد دیگر با هم داشته باشند و به احتمال زیاد این مبارزه در نیمه دوم ۲۰۱۸ رخ خواهد داد.

تایرون اسپونگ: سال ۲۰۱۴ و در فینال تورنمنت قهرمانی دسته نیمه سنگین وزن GLORY 15 استانبول اسپونگ و گوکان ساکی ترکیه ای به مصاف همدیگر رفتند که در همان راند نخست ساق پای اسپونگ شکست و آن آخرین حضوراسپونگ در کیک بوکسینگ بود و پس از آن او در بوکس حرفه ای کار خود را ادامه داد ولی در حاشیه گلوری ۵۱ اسپونگ عنوان کرد که ساق پایش کاملاً بهبود یافته و اگر پول خوبی به او پیشنهاد شود با بدر هاری مبارزه خواهد کرد.

دنیل گیتا: فایتر رومانیایی سال ۲۰۱۴ و پس از شکست دوباره در برابر ریکو دیگر در هیچ رینگ کیک بوکسینگی دیده نشده اما او اخیراً به باشگاه بازگشته تا تمریناتش را مجدداً از سر بگیرد.گیتا در آستانه ۳۷ سالگی قرار دارد و اینکه آیا گلوری تمایلی به ثبت قراردادی جدید با او خواهد داشت یا نه باید دید!

پاتریس کوارترون: شاید نام این فایتر فرانسوی برایتان کمی ناآشنا باشد.کشمکش بین کوارترون و هاری به سال ۲۰۱۴ بازمی گردد جایی که قرار بود آنها در رینگ GFC دوبی به مصاف همدیگر بروند که البته در نهایت این اتفاق رخ نداد و فایتر مراکشی دنبال فرصت بهتری برای رویارویی با او می گشت اما آیا گلوری این فرصت را محیا می کند؟بعید به نظر می رسد چرا که کوارترون فایتریست که در سازمانهای درجه چندم مبارزه می کند و از طرفی پا به سن گذاشته است و اکنون ۳۸ ساله است.

آخرین اخبار