www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۰:۲۹ 1399/02/17

قبایی‌زاده: تورنمنتی با نام‌ پدربوکس برگزار می‌کنیم/ موضوع اسپانسر را از مراجع قضایی پیگیریم

دبیر فدراسیون بوکس گفت: برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره پدر بوکس ایران، تورنمنتی با نام او برگزار خواهیم کرد و از روز شنبه هم برای دریافت مطالبات خود از اسپانسر، از طریق مراجع قضایی اقدام می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، حمید قبایی‌زاده درباره برنامه‌های فدراسیون بوکس برای زنده نگه داشتن یاد حسن باشتباوی پدر بوکس ایران در دومین سالگرد درگذشتش، توضیح داد: صد در صد موافق هستم که محترم نگه داشتن یاد پیشکسوتان و بزرگان هر رشته باید در راس کار فدراسیون‌ها ازجمله فدراسیون بوکس قرار بگیرد. ایشان مرد با اخلاق، با پشتکار و پدر بوکس ایران هستند که ما هم در همین راستا برنامه‌هایی از جمله برگزاری تورنمنتی با نام وی را در برنامه فدراسیون داریم.

او ادامه داد: با اداره کل‌ ورزش استان‌ کهگیلویه و بویراحمد مذاکراتی داشتیم تا تورنمنتی با نام حسن باشتباوی عزیز در سالنی از این استان که به اسم ایشان است برگزار شود، اما بخاطر مشکلاتی که با شیوع ویروس کرونا پیش آمد، کارها به تعویق افتاد ولی در آینده این کار را انجام‌ می‌دهیم. باز هم دومین سالگرد درگذشت حسن باشتباوی پدر بوکس ایران را به جامعه این رشته تسلیت می‌گویم و فدراسیون تلاش می‌کند که برنامه‌های خوبی را در شان ایشان برگزار کند.

سرپرست دبیری فدراسیون بوکس، در ادامه گفت وگوی خود با رادیو جوان، راجع به اقدامات فدراسیون برای دریافت مطالباتش از اسپانسر حاشیه ساز، توضیح داد: اسپانسر مد نظر وقتی وارد شد قول‌ها و برنامه‌های خوبی را پیشنهاد داد. حتی قرار شد در یک سال مبلغ دو میلیارد و پانصد میلیون تومان را طی پنج فقره چک به فدراسیون پرداخت کند. فدراسیون به تعهدات اولیه خود عمل‌ کرد، اما متاسفانه طرف مقابل بدقولی کرد. طبق بند قرارداد، فسخ قرارداد می‌کنیم و از روز شنبه از طریق مراکز قضایی پیگیری خواهیم ‌کرد.

او در مورد مذاکرات این اسپانسر با تیم استقلال تهران نیز گفت: بله، مدیرعامل تیم استقلال آقای سعادتمند در مورد این اسپانسر از فدراسیون بوکس استعلام گرفت و ما هم هر چیزی که لازم بود را گفتیم. فدراسیون مدتی هست که در حال پیگیری موضوع است و از شنبه با توجه به صحبت‌هایی که با وکیل خود داشته‌ایم، از طریق مراکز قانونی و قضایی مشکل را پیگیری میکنیم.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.
علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید